MrLuni Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Hvordan får jeg aktivert kortet? Jeg finner bare det wifikortet som er intigrert i hk. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Du må sansynligvis installere drivere til kortet. Se i enhetsbehandling. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. august 2020 Forfatter Del Skrevet 27. august 2020 Yes da, men finner ikke kortet på datan. Lurer på om jeg må aktivere det fra BIOS en plass, men skjønner ikke hvor.. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 PCI-kort skal ikke trenge å aktiveres. Er det PCIe så må du muligens forsikre deg om at du har nok lanes. Noen porter deler lanes og da kan det hende du enten må deaktivere noe (f.eks. integrert WLAN) eller sette bredden på andre porter fra f.eks. x4 til x1. Sjekk manualen til hovedkort. Men sjekk først om kortet ligger som ukjent enhet eller noe i enhetsbehandling. 1 Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 27. august 2020 Forfatter Del Skrevet 27. august 2020 Ignorer rotet. Dette dukker opp.. Finner ikke hvor jeg gjør dette og manualen var teit xD Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Jeg vil tro du må inn i BIOS og lete under "Peripherals" eller lignende. Ser ut som du mister Front USB3.1. Edit: Elelr du kan prøve å bytte PCIe-spor til et annet enn PCIex1_4 Endret 27. august 2020 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå