akelbo Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Samtidig har spillet nådd syv millioner spillere på Steam. Fall Guys er det mest nedlastede PlayStation Plus-spillet noensinne Lenke til kommentar
Phido78 Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Underholdende spill, men jeg har falt av lasset litt pga team-rundene... absolutt spillets svake side de der og jeg hadde ikke blitt lei meg om fotball, egg og team-tail plutselig ble borte Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Hm, spesielt. Hadde litt forventninger til dette, men synes egentlig det er ganske kjedelig. Lenke til kommentar
Uderzo Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Phido78 skrev (14 minutter siden): Underholdende spill, men jeg har falt av lasset litt pga team-rundene... absolutt spillets svake side de der og jeg hadde ikke blitt lei meg om fotball, egg og team-tail plutselig ble borte Enig, team rundene er ræva. Hvor de vanlige rundene kan være frustrerende på en gøy måte, så er team rundene bare frustrerende. Av samme grunn så har jeg lagt spillet på hylla inntil videre. Hvis team biten blir fjernet og flere nye vanlige runder er lagt til, så kommer jeg trolig tilbake. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Team-rundene var jo noe av det artigere, men fortsatt alt for ensformig spill. Er så få kart at man går jo lei av de som er der når de varer typ 2-5min Lenke til kommentar
grim_reaper_jib Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Kjøpte det for 2 dager siden. Begynne og bli litt lei pga team rundene jeg også. Blir litt for mye tilfeldigheter og for lite ferdigheter. Lenke til kommentar
bruker-540634 Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Kjøpte det men pga kun 1920x1080p fikk jeg heldigvis refundert det. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Synes spillet er for uferdig i form av for lite innhold. Banene er jo sånn sett ganske korte og det burde jo vært mulig å få på plass en drøss med slike baner når det siktes inn på så kort tid. Noe de sikkert har planer om å gjøre. Det burde vel også ligge en mulighet for at man i fremtiden er i stand til å lage sine egne baner. Det tror jeg kunne blitt relativt interessant. Et spill som er gøy et par timer, problemet er at det ikke blir varierende opplevelse av spillet. Det blir på en måte minigames på Mario Party. Når man da har fått spilt gjennom spillene et par ganger så kommer man til å sitte med et inntrykk av du vil ha nye baner fordi de banene som allerede eksisterer ikke vil være nok eller at du mestrer banene såpass at det ikke lengre er noe utfordning noe som ikke akkurat skal så veldig mye til i FG da det er veldig simpelt. Kan vel si at det har potensial. Endret 27. august 2020 av Ezio Lenke til kommentar
unicorndeath Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Gikk ganske fort lei dette spillet, kan ikke spille det fordi det rett og slett er for frustrerende, spiller bruker altfor lang tid på å loade mellom sekvensene, ryker man ut så er det er tålmodighetsprøve å get back in, noe som dessverre skjer ofte, haha og så har det kommet masse folk som troller andre spillere, sykt frustrerende å komme nært målstreken bare for å bli dyttet tilbake av en eller annen ukjent idiot. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 unicorndeath skrev (8 minutter siden): haha og så har det kommet masse folk som troller andre spillere, sykt frustrerende å komme nært målstreken bare for å bli dyttet tilbake av en eller annen ukjent idiot. Det er jo det som er noe av det artigste da. Holde igjen folk Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Ganske greit spill å sette seg ned med i korte økter. Lastet det ned på PS4 i natt og fikk testet det for første gang..det er jo frustrerende greier dette her.. men så må man bare ha én liiten runde til ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå