Gå til innhold

Skjermtrøbbel


ParaNode

Anbefalte innlegg

Som tittelen nevner, har jeg problemer med min ADi 19" CRT MicroScan P900. tror jeg ihvertfall.

Etter "en stund" hvor skjermen har vært på, ("en stund" fordi det varierer VELDIG)

som kan den plutselig finne på å slå seg av i 1-4 sekunder, for så å skru seg på igjen.

Er det noen som har noen tips/triks for å få denne skjermen til å fungere normalt igjen?

Eller er det verksted neste?

Garantien er Ok, skjermen er ikke så gammel. Men det er fordømt irriterende alikevel... :no:

Btw: skjermen mister ikke strømmen, men går til "idle mode" eller hva det nå enn heter.. nå har skjermen stått på en time uten å "blinke", mens igår tok det 20 minutter fra jeg skrudde på pc'en. :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror ikke det er mye støv i den, da den ikke er så gammal. (under et år, faktisk)

Og Sunni, tror ikke det er hz'en som gjør det. maskina mi kjører (desverre) 60HZ i alle spill bortsett fra BF1942, og den skal takle 85 hz på 1600 x 1200..

Og jeg har ingen problemer med å åpne skjermen, men ryker det ikke noen garantier da..?

Lenke til kommentar

Som sagt jeg kjenner ikke til problemet,sofware eller din skjerm.Siden ingen handre har svart så håper jeg at mine ideer "kansje kan hjelpe deg".

Her er en ny ide.Installer en nyere driver til skjermen.Idee2,Sett skjerminnstillingen på aldri gå i idle mode eller sleep.

Idee 3. Se til at skjermledningen er skikkelig festet i begge ender.

Idee 4. Har skjermen et slags ekstra program for sparing av støm?

Idee5. Sett ned innstillingene på skjermkortet for å se om det hjelper. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...