Lars73 Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Noen som kan hjelpe meg med forslag til hva som er det beste fildelingsprogrammet for mp3? Hadde før morpheus. Bør jeg laste ned den nye versionen? Takker for svar. Mvh Lars Lenke til kommentar
LtdEdFred Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Quote: On 2002-03-06 21:02, Lars73 skrev:Noen som kan hjelpe meg med forslag til hva som er det beste fildelingsprogrammet for mp3?Hadde før morpheus. Bør jeg laste ned den nye versionen?Takker for svar.MvhLars Syntes nå da den "Multiple Downloads" funksjonen til Morpheus, Grockster, KaZza osv er genial, men den blir jo å se på nye WinMX også så vi får se hva det blir. Audiogalaxy er jo også genial. Ekke en sang du ikke finner der. Skulle du allikevel ikke gjøre det har nok noen på Grockster(min favoritt kombinert med AG) den. Fin kombinasjon Lenke til kommentar
RogueFreak Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 AudioGalaxy Satellite Legger lite beslag på CPU, stooort utvalg og i det hele tatt det beste til å hente MP3! (Jeg har WinMX, Morpheus og Kaaza i tillegg, men bruker kun AG Satellite til å hente MP3) Lenke til kommentar
heggi Skrevet 6. mars 2002 Del Skrevet 6. mars 2002 Direct connect!!! Ingen over ingen ved siden!! Her er det bare utrolig mue og hente! Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Direct connect er ræva får aldri full hastighet ligger alltid rundt 5Kb/sec uanset hvem jeg laster ned fra og du må leite så jævligt for å finne det du skal ha (den er bra for spill og ProgZ) Lenke til kommentar
[DA]Amethyst Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Tro meg, Kazaa og Morpheus er de beste, finnes nå en ny versjon av Morpheus basert på Gnutella teknologien, og har et kult design. Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Quote: On 2002-03-07 11:45, Kebab GUD skrev:Direct connect er ræva får aldri full hastighet ligger alltid rundt 5Kb/sec uanset hvem jeg laster ned fra og du må leite så jævligt for å finne det du skal ha (den er bra for spill og ProgZ) ? Får alltid 7 kbps med min ISDN på direct connect. og der får du "connection" med en gang, i motsetning til andre progeammer der det tar opptil 1 minutt før du får connection (vanligvis får du ikke) - og det er ikke ikke ofte du får utnyttet en ISDN linje en gang!! (og du blir vanligvis diconnectet) Lenke til kommentar
keylab Skrevet 7. mars 2002 Del Skrevet 7. mars 2002 Audiogalaxy er absolutt det beste, ihvertfall når det gjelder antall treff. Har prøvd meg både på morpheus, winmx osv. men det er en god del jeg ikke finner. Ikke noe problem på audiogalaxy. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå