Arodem Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Se den nye traileren, og les mer om spillet. Call of Duty: Black Ops Cold War er en oppfølger til det første Black Ops-spillet Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Ser greit nok ut. Kommer ut når Xbox Series X kommer også så blir vel fort en bundle der kan jeg se for meg. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Klarer ikke å se for meg Reagan uten godtekrukka fra Wet Hot American Summer lenger. ...men kan sikkert bli ålreit dette. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Å det gledes! Og enda et spill vist på PS5. Men er nok mange som tenker dem burde kjøpe en SeriesX etter det som ble vist..... Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Tenker dette må i hus, om enn bare for enspiller biten. Likte de foregående Black Ops titlene. COD og online er noe som bare ikke funker veldig bra for min del, med det grusomme Modern Warfare friskt i minnet. Men her her har vi Treyarch, og med det kommer det vel en form for Zombies Lenke til kommentar
ex-jordbærplukker Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Synes historien om Yuri Bezmenov og kaldekrigen er mer interessant enn selve spillet XD Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Synd med nok eit spel som er cross gen. Ser jo ut som det kunne blitt sluppet til Xbox 360. Håper virkelig Mircrosoft lærer, og tredjeparts hopper etter Sony etterkvart. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 (endret) Nåja. Da har du litt av noen glansbilde minner om hvordan COD såg ut på Xbox 360 Noen hakk forskjeller er det jo. Endret 26. august 2020 av Mala Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Skulle likt å hatt den X360 back in the day... ? Lenke til kommentar
Noiz Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Kan bli bra dette her, bare håper di ikkje dritter seg skikkelig ut på MP delen, sånn som Modern Warzone. Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 hmm!!!..............nei, orker ikke Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Etter siste ukers forandring på hvordan mange spiller MP mer som WZ så håper jeg man får noe typ permanent crank mode på alt fra TDM til domination på det nye, er så lei passive spillere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå