lperik Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Topic sier det meste egentlig. Sitter bare å venter på å kjøpe meg ny pc, og er derfor _veldig_ interessert å få vite når stipendet kommer nå i Januar. Mener å huske fra tidligere at man må på samme måten som på høsten vise frem en kvittering på betalt semesteravgift før man får konvolutten med utbetalingsblanketten. Stemmer dette? og i såfall kan man hente den første dag på skolen, eller må man vente helt til den 15 elns? Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 7. januar, hvis jeg ikke husker feil. Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Som regel ligger stipendet/lånet klart til første skoledag over nyttår! Og ja man må vel vise frem kvittering på betalt semesteravgift ja Noe jeg vil slite med for jeg hakke penger til semesteravgifta... og jeg skylder allerede folk penger Lenke til kommentar
lperik Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Etter litt mer research (ringte lånekassen ) fant jeg ut at man får det første dagen om man har med kvittering på betalt semesteravgift. Så da vet alle de andre (som måtte lure) det også. Takk for responsen i denne tråden Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå