MKD4 Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 (endret) Hei. Jeg leter etter trådløse ørepropper med aktiv støydemping som kan justeres. Dvs, jeg ønsker å kunne justere hvor mye lyd utenfra øreproppene slipper inn. Øreproppene skal hovedsakelig brukes til musikk og tlf-samtaler, men også som generelle støy-demper i jobb-sammenheng(dempe generell støy på kontor). Grunnen til at eg ønsker å kunne justere hvor aktiv støy-demperen er, er rett og slett for å kunne snakke med folk rundt meg uten å måtte ta ta proppene hver gang... Eg ser for meg(uten at eg vet sikkert) at in-ear plugger med aktiv støydemping gjerne blokkerer litt for mye lyd, slik at det blir vanskelig å bruke de samtidig som man kan snakke normalt med folk? Det må være in-ear propper, ikke hodetelefoner(over ear). Hvilke alternativer finnes? Takker for svar ? Endret 26. august 2020 av MKD4 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 13. oktober 2020 Del Skrevet 13. oktober 2020 Sikkert litt seint ute, men jeg tester nylig Huawei Freebuds Pro, og kunne ikke vært mer fornøyd. Med tanke på bruken du beskriver, så virker disse perfekt. https://hardworkout.no/huawei-freebuds-pro-test/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå