Innos Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har 41 i progress og ikke altfor mange biler og lurer på hvilken ibl er best da og kansje vite når det kommer nye biler som er bedre (oxo dårligere for den del ) ja det var det jeg ville ha svar på Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Anbefaler deg å bruke mazda MX-5/Miata til alt unntatt dragrace. der bør du bruke Acura RSX. Når du får Mazda RX-7 bør du bruke den til alt. kanskje bruke skyline når du får den Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg liker skyline best... til alt... Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Liker Acura RSX'n jeg....og MX5'n er rå på drift, hvis du har lyst til å unlocke masse rart! Lenke til kommentar
ATi-Radeon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nissan skylineen er vell den beste? jeg har NFSU på ps2, trur det er litt andarledels Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 og MX5'n er rå på drift, synes jo skyline er god der og jeg, slenger som et ****** Lenke til kommentar
Flygg Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 synes skylinen har for mye grep til drift pga 4wd'en, det er nesten umulig å få til "chained drift". RX-7en er suverent best på drift. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hvorfor gidder du å spørre om det da hba? Er jo ikke noe gøy når man får vite sånne ting av andre.. Det som er sjarmen i alle spill! Må finne ut tingene selv! men men... Siden du spør sååå fint så må det vel bli MX5 i begynnelsen og Skyline senere i spillet! Master D Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Dere glemmer Eclipse... Fet bil på level 70 ca! Lenke til kommentar
Sam Fisher Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Anbefaler å bruke Skyline til alt utenom Drift, der funker egentlig hvilken som helst bil uten 4wd. Acura RSX er den beste bilen på det nivået du er, etter min mening. Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 synes skylinen har for mye grep til drift pga 4wd'en, det er nesten umulig å få til "chained drift". RX-7en er suverent best på drift. haha, skyline 4wd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå