mats1234 Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 (endret) Jeg har problemer med å bekrefte facebook profilen min. Når jeg skal logge meg inn kommer det opp at jeg må skrive inn en e-mail for å få en verifiseringskode. Når jeg skriver inn e-mailen min og trykker "send kode" kommer det bare opp "Beklager, vi har problemer med å oppdatere e-post adressen din, vennligst prøv igjen senere. Dette har holdt på i 2 dager. Jeg kommer meg ikke in på facebook uten å få bekreftelseskode på mail som jeg da aldri får sent fordi denne erroren dukker opp. Ja jeg har sjekket at det er riktig skrevet og riktig mail Endret 26. august 2020 av mats1234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Kanskje du kan bekrefte med mobilnummer? Har hørt dette er et problem og at folk blir låst ute fra kontoene sine verden over. Lenke til kommentar
mats1234 Skrevet 27. august 2020 Forfatter Del Skrevet 27. august 2020 Måtte bruke telefon nr mitt først også ville de bekrefte emailen min å, men lenger kommer jeg ikke. Det er jo også umulig å kontakte Facebook for å få dette fikset. Lenke til kommentar
mats1234 Skrevet 1. september 2020 Forfatter Del Skrevet 1. september 2020 Dette dukker opp hver gang, prøvd flere e-post adresser også. Vært sånn en uke Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå