Arodem Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Den første traileren ble blokkert i Kina – den nye blir ikke det. Activision lagde ny Call of Duty-trailer som utelater demonstrasjonene på Den himmelske freds plass Lenke til kommentar
Sauermugg Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Know your history ... Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Patetisk. Her gjør man tydeligvis alt for penger, til og med sleike massemordere opp etter ryggen. Aldri om jeg skal kjøpe dette spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Så man får ikke kjøpe en DLC der man kjører ned kinesiske demonstranter med tanks? Jeg trodde Activision-Blizzard likte å være edgy og lage kontroverser jeg. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Om alle bare kunne drite i å handle med Kina.. Men nei. Det har gått for langt og mange land er avhengige av å handle med Kina. Og de som ikke er det fortsatt interessert i å komme inn på det kinesiske markedet for å tjene store penger. Samme gjelder privateide firmaer, de ønsker også å komme seg inn der. Og spesielt spillselskaper, da kjøpekraften øker i landet og det gjør at flere får råd til "luksusvarer" som spill. Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Skummelt hvilken innflytelse kina har på vestlig media og derav demokrati. Satser på at folk boikotter dette. 1 Lenke til kommentar
ahw_ Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Tiananmen Square-massakren den 4. juni 1989 er bare én av CCPs mørke «hemmeligheter» som kommer frem i lyset igjen i senere tid, men det er så lite fokus på dette at jeg ikke blir overrasket hvis det blir glemt igjen. Jeg håper at folk innser at det ligger mye mer bak her som ikke bare er konspirasjonsteorier. Det er flere fryktelige ting som aldri har skjedd ifølge CCP selv om vi har bevis. I Kina er historien skrevet om og unge vet ikke lenger om disse tingene fordi sannheten blir skjult og de som vet noe avstår fra å ytre seg i frykt for å bli straffet. Frihet eksisterer ikke i Kina. Med all turbulensen der for tiden så håper jeg på endringer. I resten av verden har man endelig begynt å åpne øynene og se mer av det store bildet. Land som mottar «bistand» fra Kina sitter gjerne i en situasjon med mye økonomisk gjeld som CCP utnytter for å skaffe seg mer makt. Bedrageri har vært en svært god taktikk for Kina. Skal vi fortsette å sitte rolig og se på mens vi mister det vi holder kjært? Det er for sent å kjempe tilbake når det brenner under stolen vi sitter på. Endret 27. august 2020 av ahw_ Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Første trailer ble litt for mye sannhet.. Det er jo dette som foregår i USA om dagen. Kommunistisk overtaking.. Skremmende. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 7. september 2020 Del Skrevet 7. september 2020 Hva er det kommunistene har gjort verden over for en vanlig forkjølelse ? Jo stengt ned hele verden.. på grunn av løgn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå