Espen Jansen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Bulletstorm-folkas nyeste har lite av den kreative schwungen utviklerne er kjent for. SNIKTITT: Outriders Lenke til kommentar
barezell Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Har sett alle 3 community broadcasts, synes det ser ganske så ålreit ut. Loot shooter er en tricky sjanger. imo trenger de ikke gjøre så mye nytt. De må bare klare å lage det bra, med nok innhold til at det er vits å spille mer enn noen timer utti end game. Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Meanwhile in Doom Eternal: Pur, fantastisk skyting. De gamle er fortsatt eldst, og i dette tilfellet best også. Loot er ikke problemet, problemet er at lootet er så meningsløst. Ett evig jag etter 0.1 bedre gevær. Hva er nå poenget med det? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Eneste Looter Shooter som har klart å fenge meg over litt lengere tid er Borderlands serien. Det er ikke så mye fokus på selve lootet, men mere historien og alle de gærne karakterene man kommer over som gjør spillene så bra. Visst fokuset kun ligger på å få bedre våpen så hadde interessen blitt borte ganske fort for min del. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Vel, så har Destiny tapt seg så mye i det siste at jeg tror jeg vil prøve dette spillet, for Destiny 2 er ikke verdt å spille for øyeblikket. Forhåpentligvis endrer det seg med neste DLC. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Liker det jeg har sett så langt. Dem forskjellige klassene virker alle kule på sin måte med unik gear/stil. Historien virker også ganske bra så dette er nok et spill jeg må prøve. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå