Gjest Slettet-404071 Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Vi har nå gjort noen større endringer i forumkategorien "Samfunn". Vi har flyttet ut en del av underkategoriene, til å bli egne hovedkategorier. Det gjelder: 1. Helse, samliv og kjærlighet De nye underkategoriene er: Helse, Kjærlighet, relasjoner og dating, seksualitet. Familie og barn lagt ned. Innhold flyttet til Kjærlighet, relasjoner og dating. 2. Økonomi og Juss De nye underkategoriene er: Juss, Økonomi, Privatøkonomi, Forbrukerrett. Samfunn har endret navn til "Politikk, religion og samfunn". Ellers ingen endringer, bortsett fra ovennevnte kategorier som er flyttet ut. Målet med omstruktureringen er å gjøre det enklere å navigere på forumet, finne nytt og relevant innhold og senke terskelen for å delta. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 ? Kult, nå mangler det bare egen ikon for de to. ?? Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Dette er bare et råd. Passer helt perfekt å bruke et hjerte ikon på "Helse, samliv og kjærlighet". Men når det kommer til "Økonomi og Juss" da er jeg veldig usikker. Endret 25. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (5 minutter siden): Dette er bare et råd. Passer helt perfekt å bruke et hjerte ikon på "Helse, samliv og kjærlighet". Men når det kommer til "Økonomi og Juss" da er jeg veldig usikker. Det er allerede slik. Grunnen til at du ikke får dette opp er grunnet cache (cookies).. Om du prøver å besøke forumet i inkognito modus så får du nok opp de ikonene du snakker om Lenke til kommentar
Havm Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) 4 hours ago, Øystein said: Målet med omstruktureringen er å gjøre det enklere å navigere på forumet, finne nytt og relevant innhold og senke terskelen for å delta. Og hvordan bidrar disse endringene til å nå disse målene? Og oppfølgingsspørsmålet til det svaret blir, hvorfor ikke flytte ut deler av andre underforum til forsiden slik juss&økonomi er blitt? Hvem har pushet igjennom disse endringene? Endret 25. august 2020 av Havm Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (6 minutter siden): Dette er bare et råd. Passer helt perfekt å bruke et hjerte ikon på "Helse, samliv og kjærlighet". Men når det kommer til "Økonomi og Juss" da er jeg veldig usikker. Bilde av onkel skrue ^^ Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Omnia vincit amor skrev (5 minutter siden): Det er allerede slik. Grunnen til at du ikke får dette opp er grunnet cache (cookies).. Om du prøver å besøke forumet i inkognito modus så får du nok opp de ikonene du snakker om Jeg kan ikke se de ikonene verken ikke på mobilen eller Pc'en. ?? Endret 25. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke se de ikonene verken ikke på mobilen eller Pc'en. ?? Som sagt er det nok et cache problem. Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Omnia vincit amor skrev (1 minutt siden): Som sagt er det nok et cache problem. Det må være et feil hos dere, at jeg ikke får lov å se de ikonene. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Forsten, er det noen andre som ikke kan se de ikonene? Lenke til kommentar
Havm Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Just now, TheDarkSapling - SCM said: Forsten, er det noen andre som ikke kan se de ikonene? Ikonene er ikke der. Kanskje det er satt admin/mod tilgang for at en kan se de. Det er ikke lokal cache som må oppdateres i allefall. Eller har dere en dårlig konfigurert redis server? Eller dere har bare ikke lagt ut ikonene skikkelig? 1 Lenke til kommentar
Havm Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 proxy nr.1: proxy nr.2 Det er ikke cachen vår. 1 Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Omnia vincit amor skrev (28 minutter siden): Det er allerede slik. Grunnen til at du ikke får dette opp er grunnet cache (cookies).. Om du prøver å besøke forumet i inkognito modus så får du nok opp de ikonene du snakker om Foresten, hva i huleste er "inkognito modus" for noe? ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 TheDarkSapling - SCM skrev (Akkurat nå): Foresten, hva i huleste er "inkognito modus" for noe? ? https://support.google.com/chrome/answer/95464?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=en .... Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Omnia vincit amor skrev (7 minutter siden): https://support.google.com/chrome/answer/95464?co=GENIE.Platform%3DAndroid&hl=en .... Jeg klarer ikke å finne "Incognito modusen" du snakker om. Forresten, jeg bruker Firefox. ?? Endret 25. august 2020 av TheDarkSapling - SCM Lenke til kommentar
SuperKrokodille Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Heter "Nytt privat vindu" i Firefox. Herfra ser jeg ikke ikonene for helse osv. eller for økonomi etc. verken i Chrome, Firefox eller Edge. Dette gjelder både for vanlig og for inkognito / privat / "InPrivate" modus. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 (endret) Hm, jeg syns nå "Familie og barn" gjorde seg greit som egen kategori. Men men. Forresten ser jeg heller ikke ikonene, @Omnia vincit amor. Og jeg har slettet nettlesercache + prøvd inkognito. No go. Endret 25. august 2020 av :utakt Lenke til kommentar
TheDarkSycamore - SCM Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 SuperKrokodille skrev (13 minutter siden): Heter "Nytt privat vindu" i Firefox. Herfra ser jeg ikke ikonene for helse osv. eller for økonomi etc. verken i Chrome, Firefox eller Edge. Dette gjelder både for vanlig og for inkognito / privat / "InPrivate" modus. Oki, nå gikk jeg inn på privat vinduen. Men jeg kan fortsatt ikke se de to ikonene. Som jeg sa tidligere, det må være en feil hos Diskusjon.no. ?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå