akelbo Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 – Ny Nintendo Switch-modell skal lanseres neste år Lenke til kommentar
tankbug Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Takk for en kompakt og interessant artikkel. Jeg vil bare foreslå at du tar med "rykte"- delen inn i overskriften, slik at folk i disse "rask scan"-tider ikke tolker dette som en offisiell uttalelse/avsløring fra Nintendo. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Rykte eller ikke, da venter jeg med å kjøpe en Switch 2019mod som jeg hadde tenkt til, hvertfall til det eventuelt er avkreftet. Lenke til kommentar
Donkey Kong Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 tankbug skrev (5 timer siden): Takk for en kompakt og interessant artikkel. Jeg vil bare foreslå at du tar med "rykte"- delen inn i overskriften, slik at folk i disse "rask scan"-tider ikke tolker dette som en offisiell uttalelse/avsløring fra Nintendo. Ingressen sier det. Og sitatstreken viser at dette er noe som noen hevder. 3 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Donkey Kong skrev (1 time siden): Ingressen sier det. Og sitatstreken viser at dette er noe som noen hevder. Vi er vant til sitatstreker nå fra alle andre medier, så er helt enig med deg. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå