Krøllalfa Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Hei! Jeg har en Samsung The Frame 43’’ som jeg har dette veggfestet til. Dette er festet til stendere i veggen etter anvisning. Problemet er at selve festet mellom TV og veggfestet beveger seg slik at TVen blir skjev når den vendes 90 grader, er helt i vater når den står vanlig. Alt virker tight og ingen skruer kan strammes ytterligere. Overser jeg noe vesentlig? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Skjev i hvilken retning? Står at den kan vries 180 grader og vippes 15 grader Lenke til kommentar
Krøllalfa Skrevet 24. august 2020 Forfatter Del Skrevet 24. august 2020 Altså, TVen vrir seg slik at den ikke er rett i horisontal retning. Veggfestet kan roteres 180 grader, men den holder seg ikke i vater når den roteres til sidene. Lenke til kommentar
kiki Skrevet 2. november 2020 Del Skrevet 2. november 2020 Har du funnet ut av dette? Vi opplevder det samme nå. Plata på veggen står i vater, skruene på TV. Kan ikke plasseres feil, alt er strammet, likevel bikker tv-en framover og er ikke i vater. En hel cm forskjell i høyde når den står inntil vegg i midtstilling, mer i alle andre stillinger. Gjør det noe for tv-en, eller er dette kun et estetisk problem. Ergerlig nok det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå