:utakt Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Jeg bruker SwiftKey tastatur. De siste månedene syns jeg at jeg skriver så enormt mye feil, jeg må bruke så mye tid på å se over ting og rette stavefeil før jeg sender noe. Det var ikke sånn før! Har SwiftKey endret på noe det siste halvåret? Eller er det pølsefingrene mine som har vokst? Lenke til kommentar
Magnetar Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Tastaturet har endret seg for meg også. Tenkte jeg skulle prøve å re-installere og se om det hjelper. Lenke til kommentar
Mumriken Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Jepp, det er helt på bærtur her også ? Lenke til kommentar
virea Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Den ble slik hos meg også etter at de rebranda til "Microsoft SwiftKey-tastatur". Helt håpløst, folk lurer på hva som går av meg når jeg skriver til de. 1 Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 On 8/24/2020 at 5:22 PM, :utakt said: Jeg bruker SwiftKey tastatur. De siste månedene syns jeg at jeg skriver så enormt mye feil, jeg må bruke så mye tid på å se over ting og rette stavefeil før jeg sender noe. Det var ikke sånn før! Har SwiftKey endret på noe det siste halvåret? Eller er det pølsefingrene mine som har vokst? Sånn det blir når microsoft kjøper opp ting ? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 har du deaktivert autocorrect? jeg har merket det selv, at noen ganger er den av Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 26. august 2020 Forfatter Del Skrevet 26. august 2020 Autocorrect er på. Men det er akkurat som at den ikke får med seg at jeg trykker på ordforslagene som kommer over tastaturet, og lager en heftig bokstavsalat i stedet. Eller at et ord byttes til noe helt irrelevant. Godt det ikke bare er meg, hvertfall.. Er det noen andre tastatur der ute som funker bra? Jeg har aldri blitt helt venn med Samsung sitt heller. Google sitt kanskje.. Lenke til kommentar
MariusJS Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 1 hour ago, :utakt said: Autocorrect er på. Men det er akkurat som at den ikke får med seg at jeg trykker på ordforslagene som kommer over tastaturet, og lager en heftig bokstavsalat i stedet. Eller at et ord byttes til noe helt irrelevant. Godt det ikke bare er meg, hvertfall.. Er det noen andre tastatur der ute som funker bra? Jeg har aldri blitt helt venn med Samsung sitt heller. Google sitt kanskje.. Jeg har byttet til gboard, det er hakket bedre, men det er ikke som swiftkey var, dessverre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå