Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Ikke mere Norton Internet Security Fra Telenor


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Ingen fare, ingen fare - brannmuren crackes ikke vet du - bare installen. Dessuten bruker jeg freeware også (bla. ZoneAlarm), men NIS er den beste.......

Tja, det vet du ikke med mindre du selv skriver cracken.

Hva gjør NIS som de andre ikke gjør i og med du vet at den er så mye bedre?

Lenke til kommentar

Greit nok, det er påklagelig at Telenor justerer ned hvilken software man får med gratis, men ikke glem at Telenor faktisk startet med dette før alle andre.. og som det også nevnes; man får fortsatt den nye versjonen av NAV, noe som er en del mer enn hva andre leverandører sender med.

 

Det er blitt for trendy å slenge dritt om Telenor synes jeg.

Lenke til kommentar
Tanken har falt meg inn..............

 

Hvis man laster ned fra Symantec's side, så ligger den på 69$, og siden dollaren er svak nå, så er nok det det glupeste......

Betalte bare 46$ for NIS2004, så 70$ betaler du bare en gang. Neste gang du kjøper en nye versjon kjøper du en oppgradering, som er en del billigere.

Endret av Kjetil Lura
Lenke til kommentar
Rayline TWB: Er enig i at NIS er den beste, har brukt NIS 2001/2002/2003/2004.

Har og testet de andre, men er du vant med en så er det litt arbeid å sette deg inn i en nye. Det er en av grunnene for at eg fremdelis bruker norton nav/nis. Og at eg kjøper en oppgradering, blir en del billigere da.

Kjetil Lura: Hvor lenge varer lisensen på en slik oppgraderings pakke da?

Lenke til kommentar
Rayline TWB: Er enig i at NIS er den beste, har brukt NIS 2001/2002/2003/2004.

Har og testet de andre, men er du vant med en så er det litt arbeid å sette deg inn i en nye. Det er en av grunnene for at eg fremdelis bruker norton nav/nis. Og at eg kjøper en oppgradering, blir en del billigere da.

Kjetil Lura: Hvor lenge varer lisensen på en slik oppgraderings pakke da?

Normalt ett år.

Lenke til kommentar
Greit nok, det er påklagelig at Telenor justerer ned hvilken software man får med gratis, men ikke glem at Telenor faktisk startet med dette før alle andre.. og som det også nevnes; man får fortsatt den nye versjonen av NAV, noe som er en del mer enn hva andre leverandører sender med.

 

Det er blitt for trendy å slenge dritt om Telenor synes jeg.

Denne posten har ingenting med å slenge dritt om Telenor, og viss du tror at Telenor ikke tar seg betalt for NIS, så tar du nokk feil. Er nokk iberegna i prisen....Blir omtrent som den dekkreklama om å kjøpe tre dekk og få det fjerde "gratis"....du betaler nokk for det fjerde også

Lenke til kommentar
Det stemmer at Telenor ikke leverer NIS på 1 GB her er det kun Norton Antivirus du får med. Men på alle de andre pakkene får du med Security (slik har det også vært hele tiden). Så Telenor er ikke så kjip :thumbs:

Alle får med Antivirus....men det er slutt på at vi med det dyreste abo. også får med brannmur.....oppfordrer deg til å lese tråden litt grundigere

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...