Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Aqvq: enig med du, å laste ned en crack er ikke noe lurt Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Neida - å laste ned cracks er ikke lurt - det er min offisielle holdning også... Ikke gjør det.......:-) Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Rayline TWB: Er enig i at NIS er den beste, har brukt NIS 2001/2002/2003/2004. Har og testet de andre, men er du vant med en så er det litt arbeid å sette deg inn i en nye. Det er en av grunnene for at eg fremdelis bruker norton nav/nis. Og at eg kjøper en oppgradering, blir en del billigere da. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ingen fare, ingen fare - brannmuren crackes ikke vet du - bare installen. Dessuten bruker jeg freeware også (bla. ZoneAlarm), men NIS er den beste....... Tja, det vet du ikke med mindre du selv skriver cracken. Hva gjør NIS som de andre ikke gjør i og med du vet at den er så mye bedre? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Tanken har falt meg inn.............. Hvis man laster ned fra Symantec's side, så ligger den på 69$, og siden dollaren er svak nå, så er nok det det glupeste...... Lenke til kommentar
olavr Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Har NextGenTel selv, der fikk jeg tilbud om Norman AntiVirus for kr 149 i året. Da er det jo bare å slå til. Har aldri hatt virus, men så brukte jeg Windows 98 også da. Nå har jeg XP, og da er virusbeskyttelse mye viktigere. Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Greit nok, det er påklagelig at Telenor justerer ned hvilken software man får med gratis, men ikke glem at Telenor faktisk startet med dette før alle andre.. og som det også nevnes; man får fortsatt den nye versjonen av NAV, noe som er en del mer enn hva andre leverandører sender med. Det er blitt for trendy å slenge dritt om Telenor synes jeg. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Tanken har falt meg inn.............. Hvis man laster ned fra Symantec's side, så ligger den på 69$, og siden dollaren er svak nå, så er nok det det glupeste...... Betalte bare 46$ for NIS2004, så 70$ betaler du bare en gang. Neste gang du kjøper en nye versjon kjøper du en oppgradering, som er en del billigere. Endret 2. januar 2004 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Rayline TWB: Er enig i at NIS er den beste, har brukt NIS 2001/2002/2003/2004.Har og testet de andre, men er du vant med en så er det litt arbeid å sette deg inn i en nye. Det er en av grunnene for at eg fremdelis bruker norton nav/nis. Og at eg kjøper en oppgradering, blir en del billigere da. Kjetil Lura: Hvor lenge varer lisensen på en slik oppgraderings pakke da? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Rayline TWB: Er enig i at NIS er den beste, har brukt NIS 2001/2002/2003/2004.Har og testet de andre, men er du vant med en så er det litt arbeid å sette deg inn i en nye. Det er en av grunnene for at eg fremdelis bruker norton nav/nis. Og at eg kjøper en oppgradering, blir en del billigere da. Kjetil Lura: Hvor lenge varer lisensen på en slik oppgraderings pakke da? Normalt ett år. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Den må vel vare ett år den også vel.........? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Greit nok, det er påklagelig at Telenor justerer ned hvilken software man får med gratis, men ikke glem at Telenor faktisk startet med dette før alle andre.. og som det også nevnes; man får fortsatt den nye versjonen av NAV, noe som er en del mer enn hva andre leverandører sender med. Det er blitt for trendy å slenge dritt om Telenor synes jeg. Denne posten har ingenting med å slenge dritt om Telenor, og viss du tror at Telenor ikke tar seg betalt for NIS, så tar du nokk feil. Er nokk iberegna i prisen....Blir omtrent som den dekkreklama om å kjøpe tre dekk og få det fjerde "gratis"....du betaler nokk for det fjerde også Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvor lenge varer lisensen på en slik oppgraderings pakke da? Er ikke noe begrensning på selve NIS, men på antivirus defenisjonen er det bare 1 år. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Men forøvrig så har jeg en Dlink-604, som har brannmurfungsjon....holder det? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 .. og som det også nevnes; man får fortsatt den nye versjonen av NAV, noe som er en del mer enn hva andre leverandører sender med. tele2 gir fortsatt full pakke(AV,FW,++) fra norman. Og dette til både ADSL og ISDN/modem kunder. Lenke til kommentar
dorten Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det stemmer at Telenor ikke leverer NIS på 1 GB her er det kun Norton Antivirus du får med. Men på alle de andre pakkene får du med Security (slik har det også vært hele tiden). Så Telenor er ikke så kjip Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Synes det er bedre at det ikke følger med noe slikt jeg - forutsatt at jeg som kunde merker forskjell på prisen. Er ikke noe probl å skaffe seg en gratis brannmur som funker fint. da kan jeg spare meg for at min isp skal bake en fw inn i prisen.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 dorten Skrevet 02/01/2004 : 14:09 Det stemmer at Telenor ikke leverer NIS på 1 GB her er det kun Norton Antivirus du får med. Men på alle de andre pakkene får du med Security (slik har det også vært hele tiden). Så Telenor er ikke så kjip Det var slik jeg forstod det også.......... Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Det stemmer at Telenor ikke leverer NIS på 1 GB her er det kun Norton Antivirus du får med. Men på alle de andre pakkene får du med Security (slik har det også vært hele tiden). Så Telenor er ikke så kjip Alle får med Antivirus....men det er slutt på at vi med det dyreste abo. også får med brannmur.....oppfordrer deg til å lese tråden litt grundigere Lenke til kommentar
dorten Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Alle får med Antivirus....men det er slutt på at vi med det dyreste abo. også får med brannmur.....oppfordrer deg til å lese tråden litt grundigere Hvor har du dette ifra? Jobber selv i Telenor Privat... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå