Blue Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei Norton Internet Security Vil ikke lengere følge med abonomanget på ADSL lenger, men bare Antivirus delen. Har Telenor trappet ned på datasikkerheten? Dette er for dårlig av Telenor, å ikke tilby sine kunder Orntelig sikkerhet på weben. Utrolig kipt Lenke til kommentar
kalkulatoren Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Du kan jo laste ned 1 år gratis antivirus og brannmur for windows fra CA (?) etter den microsoft avtalen. http://www.my-etrust.com/microsoft/ Nextgentel har så vidt jeg vet ikke noen brannmur eller antivirus i sitt abb. selv om den ruteren deres fungerer som brannmur i noen tilfeller - vet ikke om det er noen andre som leverer med bedre programvarepakke? Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Kalkulatoren: Det stremmer ikke, det står 30 dager på sidene demers http://www.my-etrust.com Lenke til kommentar
pbns1979 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Catch leverer heller ikke med noe brannmur/antivirus software til sine kunder. Folk må nok stå for dette selv... Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Kalkulatoren: Det stremmer ikke, det står 30 dager på sidene demers http://www.my-etrust.com Du får kikke på linken han la ut så ser du hva han snakker om. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 ok. linken funka ikke førstegangen Lenke til kommentar
Kurium Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nextgentel har så vidt jeg vet ikke noen brannmur eller antivirus i sitt abb. selv om den ruteren deres fungerer som brannmur i noen tilfeller Catch leverer heller ikke med noe brannmur/antivirus software til sine kunder. Folk må nok stå for dette selv... Helt OK. Dermed slipper folk å betale ekstra for et produkt som de muligens har fra før.. Men det ville vært god kundeservice å tilby det som en tilleggsytelse mot en rimelig penge. Lenke til kommentar
wilbur Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Nå blir det jo en bedre brannmur i Servicepack 2 til XP, men det er jo selvfølgelig ingen unnskyldning. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hei Norton Internet Security Vil ikke lengere følge med abonomanget på ADSL lenger, men bare Antivirus delen. Har Telenor trappet ned på datasikkerheten? Dette er for dårlig av Telenor, å ikke tilby sine kunder Orntelig sikkerhet på weben. Utrolig kipt Tja, det finnes mange gratisalternativer så folk kan greit sikre seg selv om de ikke ønsker og betale for NIS. Lenke til kommentar
DanThaMan Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Telenor blir bare kjip`ere og Kjip`ere.. snart får vi vel ikke det vi betaler for heller.. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det kan ikke stemme. Jeg var i kontakt med Telenor for 4 dager siden, og da sa de at NIS2004 snart ble lagt ut tilgjengelig for nedlastning for de som har ADSL. Ihvertfall gjaldt dette for meg, som har den gamle ordningen med fri nedlastning. Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Aqvq: Det som er kipt er at helt siden 2001 utgaven så har Telenor Inkludert Norton til sine ADSL kunder, noe di fraviker no....sansynligvis så blir ikke abonomanget mitt noe biligere av den grunn Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Rayline TWB: Det er bare virusdelen det. Jeg har også den "gammle" ordningen 1024/ubegrensa nedlast Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Aqvq: Det som er kipt er at helt siden 2001 utgaven så har Telenor Inkludert Norton til sine ADSL kunder, noe di fraviker no....sansynligvis så blir ikke abonomanget mitt noe biligere av den grunn Nei, men da er det jo bare en fornuftig ting og gjøre, bytt ISP. Det finnes flere utmerkede ISP-er som garantert leverer der hvor Online leverer. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Telenor blir bare kjip`ere og Kjip`ere.. snart får vi vel ikke det vi betaler for heller.. Neida, tror heller det er på grunn av at ingen vil betale noe extra for sikkerheten. Folk vil ha billig internet forbinnelse. Eller at norton var for dyre for telenor, husk de betaler for antall brukere på lisensen de kjøper av symantec. Eller de vil ha ett høyere overskudd, hvem vet? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Da blir det vel å hente ned en *host*crack*host* da.........:-) Lenke til kommentar
Blue Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Kjetil Lura: Tror nokk at vi betaler for NIS, at det er kalkulert inn i prisen Lenke til kommentar
agvg Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Da blir det vel å hente ned en *host*crack*host* da.........:-) Yepp, laste ned en ukjent exe for og cracke brannmuren, den kan jo fort crake mer enn du ønsker. Hva er galt med gratisalternativene? Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Joa, kanskje det, var bare en tanke på hvorfor de ikke vil ha NIS lenger. Har selv vært telenor kunde siden 1997 på internetdelen. I dag har eg ikke noe hos telenor. Telefon=lyse, mob=sense, bluecom=adsl Endret 2. januar 2004 av Kjetil Lura Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Ingen fare, ingen fare - brannmuren crackes ikke vet du - bare installen. Dessuten bruker jeg freeware også (bla. ZoneAlarm), men NIS er den beste....... Men nok om det........... Endret 2. januar 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå