Redaksjonen. Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Rheinmetall kaprer ny kontrakt med Forsvaret en måned før de skal møtes i retten Lenke til kommentar
PGRO_490 Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Noen lærer aldri selv om uttalelsen " Vi må lære av det" er typisk for offentlige tabber. Lenke til kommentar
stigmv Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Det jeg ble fortalt da jeg var med på noen anbudsvurderinger for en del år siden var at det ikke er lov til å ta med egne erfaringer med leverandøren i vurderingen når man skal velge hvem som vinner anbudet. Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Ikke lov å lære...genialt... Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Å ta ansvar er å bli sittende dørgende stille og håpe at alt går over. Uttalelsen "vi må lære av det" betyr ganske enkelt " ." Altså ingenting. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Øhm. Altså, jeg er ganske sikker på at jeg leste denne artikkelen i går og at den da ikke var en plussartikkel... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå