Woff Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Er det noen som har kunnskap om det er mulig å styre en eller flere TP-link Kasa Wifi fra en av Logitech's fjernkontroller / hub? På Logitech fjernkontrollen (Harmony Companion) er det jo egne knapper som er satt av for formålet, og Harmony Elite skal vel også kunne det samme. Hvordan får jeg det eventuelt til? Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Vet ikke om den er laget for Kasa, men den skal fungere fint med en Philips Hue Hub. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 25. august 2020 Forfatter Del Skrevet 25. august 2020 Er det ingen her på forumet som har noen brukbar løsning på problemet? Trodde hele Norges elite var her jeg... Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Woff skrev (57 minutter siden): Trodde hele Norges elite var her jeg... Om akkurat dette er de nok her --> hjemmeautomasjon.no Lenke til kommentar
Woff Skrevet 25. august 2020 Forfatter Del Skrevet 25. august 2020 Moskus skrev (37 minutter siden): Om akkurat dette er de nok her --> hjemmeautomasjon.no Takker for tips! Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 26. august 2020 Del Skrevet 26. august 2020 Bare sånn at du er klar over det: Jeg tror du spør om noe som nok er teknisk mulig, men som absolutt ikke er i kategorien "enkelt". Men har du nok vilje så får du det til. Lenke til kommentar
Woff Skrevet 26. august 2020 Forfatter Del Skrevet 26. august 2020 Hvis det lar seg gjøre så blir det nok... Har kun bestilt TP-link Kasa Wifi enda, må få den før det blir testet.. Skal brukes til å legge en SVS PB16 ULTRA SUBWOOFER strømløs fra fjernkontrollen hvis den henger seg opp.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå