nord Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) bilder fra Xbox: og Ps2 Minner det ikke ekstremt mye om The Getaway, siden de skryter mye av store skuespillere? dette kunne gjerne vært bedre gjennomarbeidet..! Endret 2. januar 2004 av nord Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 He, skal du bedømme et spill utifra 10 skjermbilder? Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Utifra bildene så det jo lovendes ut... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) 1. De er ikke ferdige med spillet 2. Det ser fint ut. Endret 2. januar 2004 av stryder Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Fine bilder, men IKKE link til Gamers hovedkonkurrent Games Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Blir sikkert bra, men tiden for vise Lenke til kommentar
t2xg Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 etter å ha sitt bilder fra spillet synes jo jeg det ser lovende ut. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Jeg også, gleder meg. Kjøpte Driver 2 den dagen det kom ut Ok, litt etter.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 bilder fra Xbox: og Ps2 Minner det ikke ekstremt mye om The Getaway, siden de skryter mye av store skuespillere? dette kunne gjerne vært bedre gjennomarbeidet..! Dette er de samme bildene vi la ut for en måned siden ;-) PS2: http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=14985 Xbox: http://www.gamer.no/bilder.php?produktid=14986 Lenke til kommentar
Claus3000 Skrevet 4. januar 2004 Del Skrevet 4. januar 2004 Har sett videoklipp av Driv3r og syns ikke det så "kjempebra" ut... Har dere foresten glemt alle de store hollywood-stjernene i Vice City....? Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Synes spillet ser bra ut. Litt tidlig å dømme det enda vel? Tror vi begynner å bli urettferdig kresne. Lenke til kommentar
nord Skrevet 5. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 5. januar 2004 hadde enorme forhåpninger for the getaway for et år siden, og det var omtrent samme som dette. men da det kom ut var det jo en kjempe skuffelse! har en indre følelse at historien gjntar seg Lenke til kommentar
Farnoy Skrevet 5. januar 2004 Del Skrevet 5. januar 2004 Må vi ikke glemme at dette har vært en del år i utvikling allerede og har fortsatt en god del måneder på seg å finpusses. Tror ærlig talt det kommer til å bli verdt all ventingen, men prøver å unngå å ha for store forventninger. Lenke til kommentar
Mike_Sullivan Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Ikke vær dum... Det e klart Driv3r blir bra.. Dokk som si at det ser tvilsomt ut, kan ikke ha prøvd forgjengeran! Reflections kan å lage spill... 3-eren bli genialt! J og ble skuffa over The Getaway... J venta tre år, og så ble det så "dårlig"... Men med Driv3r tre har dem iallfall et utgangspunkt! Tru Driv3r bli dødsbra! Lenke til kommentar
Blib Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 Har klokkeklar, suppesterk knalltro på at Driver3 kommer til å rocke som bare pokker selv. Ble så hyper da jeg så skjermbilene ITAvisen kom med i dag at det gufset nedover ryggen min flere ganger. Se det krasjet mellom de to bilene da! LEKKERT! Lenke til kommentar
nord Skrevet 6. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 6. januar 2004 kan jo være akkurat det at jeg venta så lenge på the getaway, har enda ikke kommet over den skuffelsen Lenke til kommentar
SaReX Skrevet 7. januar 2004 Del Skrevet 7. januar 2004 Synes spillet ser bra ut. Litt tidlig å dømme det enda vel? Tror vi begynner å bli urettferdig kresne. Enig der, ja. Skal man dømme et spill etter noen bilder, som kanskje ikke ser konge ut??? Storyen og gameplayen teller mer enn grafikk!!. Man driter i om et spill ikke har topp grafikk, hvis det er kjempe kult osv. Prøv spillet først, Døm spillet etterpå!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå