Mr.M Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 jeg har ikke tenkt over det før, men så dette bildet her om dagen sett fra fugleperspektiv, ligner Operaen et overbygg på en cabincruiser. fremstår også helt malplassert det det ligger. rare greier. Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Kanskje du heller burde gå dit en gang og se bygget. 1 Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 (endret) Typisk moderne arkitektur. Cut&paste Bim arkitektur som ser ut som det er tilfeldig generert av AI. Latskap. Endret 23. august 2020 av Corp Por Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Det er da penere enn alt annet i nærheten da... Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. august 2020 Forfatter Del Skrevet 23. august 2020 Reg2000 skrev (8 minutter siden): Kanskje du heller burde gå dit en gang og se bygget. jau. Har forsåvidt ikke problem med å forestille meg at det er flott inntrykk hvis man rusler rundt "på bakkenivå". Vakker hvit marmor, hellinga ned mot sjøen osv. så jeg mener ikke å "snakke ned" bygget som sådan. men bare reagerte når jeg så det i dette fugleperpektivet. Da fremstår det ikke spesielt vakkert, synes jeg. Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 23. august 2020 Forfatter Del Skrevet 23. august 2020 Axefjord skrev (Akkurat nå): Det er da penere enn alt annet i nærheten da... riv alt det omkringliggende og bygg opp alt nytt, i marmor, det hadde vært imponerende skue. Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Boksen oppå taket og bakdelen av bygget drar ned mye. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå