Gå til innhold

SIAN-leder Lars Thorsen slått ned av voldelige motdemonstranter i Bergen.

Gjest

Innlegg som fokuserer på person blir fjernet, det samme med alt annet som er OT.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Eg er ikkje enig i det SIAN står for. Eg er heller ikkje enig i måten de gjør det på (rive ut sider av Koranen og spytte på de). 
Men eg syns alle motdemonstranter som kaster stein, angriper politiet o.l. bør hives i fengsel i 1-6 månad. Om de fortsette å oppføre seg slik etter at de slipper ut, så bør vi se på muligheiter til å kaste de ut av landet (antagelse at 90% av de er ikkje norske).

Som sagt, det har ingenting med SIAN å gjøre, men de respektere lover og samfunnet de lever i. Ingen tvang de til å flytte te Noreg. Om de bor her, så de tilpasse seg.
Mange kristne blir drept for å snakke om kristendom i fleire muslimske land. Mens her skal muslimer angripe politiet, fordi de er ikkje enig med SIAN og politiet gjør jobben sin? Selvfølgelig så skal ikkje vi måle seg etter standar i Afrika. Samtidig så må staten gjøre sitt ytterste for å beskytte sine borgere og ytringsfriheit!

• Liker 6
Lenke til kommentar

Fy faen, venstresida og religiøse fanatikere som møter opp mot SIAN gjør seg selv en bjørnetjeneste. SIAN er i "medvind" og får masse gratis PR pga faenskapen ANDRE holder på med. SIAN har vært relativt perifert, men på grunn av meningsmotstanderne høster de nå faktisk sympati fra mannen i gata. Det hadde de aldri klart aleine. 

Det beste virkemiddelet mot SIAN er å ikke møte opp.

Men igjen, ytre venstresida og fanatikere er jo ikke akkurat fremmede for å bruke vold. Bare å kjøre på det. Idioter. 

Jeg støtter på ingen måte SIAN, derfor er det surt at noen klarer å ødelegge og faktisk gi de oppslutning. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Juggel skrev (Akkurat nå):

Fy faen, venstresida og religiøse fanatikere som møter opp mot SIAN gjør seg selv en bjørnetjeneste. SIAN er i "medvind" og får masse gratis PR pga faenskapen ANDRE holder på med. SIAN har vært relativt perifert, men på grunn av meningsmotstanderne høster de nå faktisk sympati fra mannen i gata. Det hadde de aldri klart aleine. 

Det beste virkemiddelet mot SIAN er å ikke møte opp.

Men igjen, ytre venstresida og fanatikere er jo ikke akkurat fremmede for å bruke vold. Bare å kjøre på det. Idioter. 

Jeg støtter på ingen måte SIAN, derfor er det surt at noen klarer å ødelegge og faktisk gi de oppslutning. 

Det er ikke "muslimene" som klikker på SIAN, det er unge pøbler som liker å lage bråk, og bruker enhver sjanse til å gjøre dette. Det gagner forsåvidt SIAN slik du er inne på. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (1 minutt siden):

Det er ikke "muslimene" som klikker på SIAN, det er unge pøbler som liker å lage bråk, og bruker enhver sjanse til å gjøre dette. Det gagner forsåvidt SIAN slik du er inne på. 

Nå ja. Vi har jo sett 15 årige "politisk engasjerte" ungdom på nyhetene som har stått frem som tåregassoffer, og som faktisk klarer å legge skylda på staten. Tror ikke de er like uskyldige som de krokodilletårene skal ha det til. Det er morsomt å kaste stein, men konsekvensen tåler de ikke. 

Forøvrig enig i at det helt sikkert er nok av reine pøbler som kun vil lage faen. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Juggel skrev (9 minutter siden):

Nå ja. Vi har jo sett 15 årige "politisk engasjerte" ungdom på nyhetene som har stått frem som tåregassoffer, og som faktisk klarer å legge skylda på staten. Tror ikke de er like uskyldige som de krokodilletårene skal ha det til. Det er morsomt å kaste stein, men konsekvensen tåler de ikke. 

Forøvrig enig i at det helt sikkert er nok av reine pøbler som kun vil lage faen. 

Enig. Ein 15 åring har ingenting på SIAN eller "mot-SIAN" demonstrasjon å gjøre. Endå verre om de står heilt fremst. Om ikkje det var nok, så fortsette de å være der når "noen" kaster steiner og politiet begynner å bruke tåregass. Det verste er at fleire av de også kaster steiner mot politiet. Alt uten noe konsekvenser eller følger, selvfølgelig. 
Og når de blir gassa, så er det statens, SIANs og alle andres feil, selvfølgelig!

Endret av aomt
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har ingenting til felles med SIAN eller støtter de på noen som helst måte. Men gud som de player idiotene på motsatt side. De driter seg loddrett ut og jeg tipper SIAN hanker inn medlemmer og støttespillere over en lav sko om dagen.

For ikke å snakke om det stakkars politiet som blir misshandlet av disse rebellene. Har de glemt at det er normale mennesker bak disse politi draktene? 

Flaut.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Pc Lynet skrev (3 timer siden):

Ja unge menn og damer ser hva som foregår i Sverige og USA på sosiale medier. De kjeder seg en lørdag og finner ut at de skal lage trøbbel. Også har du ett par av de idiotene som lar seg provosere av SIAN.

Lediggang er roten til alt vondt. Jeg tror coronakrisen indirkte er årsaken til mye av opptøyene vi ser verden over for tiden, spesielt i USA.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Morromann skrev (37 minutter siden):

Lediggang er roten til alt vondt. Jeg tror coronakrisen indirkte er årsaken til mye av opptøyene vi ser verden over for tiden, spesielt i USA.

Å åpne for fottball kan muligens være en idee...., for å springe etter en ball har jo litt av det samme ved seg.

To fronter og dommer som får skulda, + at ballen ikke helt forstår at den er stridens kjærne (middelet).

ref: https://www.youtube.com/watch?v=qnslmTPdoAY

Og Trump har nok vunnet valget, med like god presisjon som NAIS. Noen som vet hva odsene er i England ?

Media har jo fullført nok en gang.

Endret av Halvor Sølvberg- the MOV
Lenke til kommentar
Juggel skrev (39 minutter siden):

venstresida og religiøse fanatikere som møter opp mot SIAN gjør seg selv en bjørnetjeneste

"Om nazister vil marsjere i sentrum lørdag formiddag, så er det nok best å bare la dem få holde på. Hvis ingen reagerer kommer de til å gå lei"

Det er synd at idiotene blir fysisk angrepet, men verbal motstand er bra, slik jeg ser det. Som sagt ville det vært annerledes om de holdt apellen sin i skauen, men midt i byen får de selvfølgelig motstand. Folk bor og jobber her.

• Liker 3
Lenke til kommentar

https://www.tv2.no/nyheter/11613351/

der kom den første ihvertfall... stakkars meg, tåregasset uten grunn.... Jeg fulgte nøye med på feeden, og de som stod å rista i gjerdet fikk veeeeldig god tid på seg til å trekke unna mens politiet kom nærmere for å stoppe de og deretter bruke tåregass. 

Tips til 14åringer; Ikke står nær pøbler som lager bråk i en demonstrasjon

• Liker 5
Lenke til kommentar
frohmage skrev (5 minutter siden):

"Om nazister vil marsjere i sentrum lørdag formiddag, så er det nok best å bare la dem få holde på. Hvis ingen reagerer kommer de til å gå lei"

Det hadde vært bedre enn å arrangere motdemostrasjoner hvor idioter garantert møter opp. 

Jeg som ikke bor i Oslo hadde ikke hørt om SIAN engang, hadde det ikke vært for alt hælvete som blir stelt i stand rundt dem. 

Verbale motdemostrasjoner er helt uproblematisk. Men da må arrangørene av disse gjøre tiltak for å luke ut idiotene som blir voldelige. Både for seg selv og saken sin. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (6 minutter siden):

Eller kanskje det er en jobb for nettopp politiet å... holde ro og orden..?
Nei -- det er på tide at folk tar loven i egne hender..?

Hva er det du babler om? Det å gjøre tiltak for å luke ut flest mulig idioter er ikke å ta loven i egne hender. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Red Frostraven skrev (1 time siden):

Har det kommet noen beviser for at ungdommene var ytre venstre enda -- eller er det bare haugevis med mennesker som hopper til konklusjoner og gjør samfunnet mer polarisert og faller for disinformasjon..?

Igjen og igjen bevises det at pøblene viser seg å være koblet til SV, MDG, og AP.
Så tendensen beviser regelen.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (33 minutter siden):

der kom den første ihvertfall... stakkars meg, tåregasset uten grunn.... Jeg fulgte nøye med på feeden, og de som stod å rista i gjerdet fikk veeeeldig god tid på seg til å trekke unna mens politiet kom nærmere for å stoppe de og deretter bruke tåregass. 

Såklart står de bare der og venter og fortsetter pøblinga mens politiet advarer, så klager på at politiet ikke ga tomme advarsler... 
Prøver å forstyrre politiet mens de aresterer og løper etter bilen som idioter.
Det er helt ufatterlig....

• Liker 1
Lenke til kommentar
Baranladion skrev (40 minutter siden):

Brudd på presseskikk. Hun må beskyttes mot seg selv. Evnt sensurert bilde av vedkommende og navn. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...