DukeRichelieu Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 Jøss. Demonstrasjonen er over, men nå blir politiet angripet! Tydelig at de slår på bilene. Fy faen. 2 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 DukeRichelieu skrev (1 minutt siden): Jøss. Demonstrasjonen er over, men nå blir politiet angripet! Tydelig at de slår på bilene. Fy faen. Nøyaktig det narsisisten Thorsen ønsket å fremprovosere. Og som andre narsisister som ønsker å skape amerikanske tilstander med iver og entusiastme deltar i. Fy flate. SIAN og motdemonstrantene er to sider av samme sak. 2 Lenke til kommentar
Baranladion Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Hva er greia med aggro mot politiet, er det mulig 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 (endret) 1 minute ago, Baranladion said: Hva er greia med aggro mot politiet, er det mulig "Er du ikke med oss er du mot oss". Endret 29. august 2020 av sedsberg 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Simkin skrev (6 minutter siden): Så hva ble det til idag? De modererte seg og nøyde seg med å skjende Koranen. Heldigvis forholdt seg folk relativt rolig når det skjedde, slik at demonstrasjonen ikke ble avbrutt. 1 Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Baranladion skrev (Akkurat nå): Hva er greia med aggro mot politiet, er det mulig Kaos, bråk, faenskap og psykopatisk oppførsel. Noen er skuffet over at det ikke er amerikanske tilstander i Norge og ønsker å fremprovosere det. Målet med å angripe politiet er selvfølgelig å fremprovosere at en politimann går over streken og forårsaker fæle ting som "rettferdigjør" mer bråk og faenskap. Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 Psykake skrev (Akkurat nå): De modererte seg og nøyde seg med å skjende Koranen. Heldigvis forholdt seg folk relativt rolig når det skjedde, slik at demonstrasjonen ikke ble avbrutt. Var det siste der sarkasme? SIAN-kvinnen ble jo slått i bakken av en motdemonstrant og demonstrasjonen ble vel avsluttet av politiet før tiden? Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 debattklovn skrev (16 minutter siden): Jeg synes det er mer teit at voksne mennesker bruker vold mot de som ødelegger en Koran. Eller som i Malmø, der byen omgjøres til en krigssone fordi en mann ødela en bok som finnes i milliarder av eksemplarer. Nå er det vel ingen konkurranse over hva som er mest teit. Det er nettopp slike holdninger som fører til mer dritt. 2 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Så mye faenskap bare fordet noen ubetydelige tullinger setter fyr på noe helt ubetydelig papir og blekk. 4 Lenke til kommentar
Pc Lynet Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Innvander gutter som roper hore mot politiet og allahuakbar gjør meg ikke mindre rasist for å si det sånn ... https://www.dagbladet.no/nyheter/politiet-brukte-taregass/72791852 2 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 "Jævla hore politiet!" "Allahu Akbar!" Ganske mange flere enn 14-15 stk i sving her, Snikpellik. 3 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 DukeRichelieu skrev (Akkurat nå): Var det siste der sarkasme? SIAN-kvinnen ble jo slått i bakken av en motdemonstrant og demonstrasjonen ble vel avsluttet av politiet før tiden? Jeg skrev at folk forholdt seg relativt rolig sammenlignet med hvor mange mennesker som var samlet. Altså det ble ikke det komplette kaoset som SIAN ønsket. Noe som er positivt. Synes det virket som at det fortsatte etter den hendelsen, frem til rasistlederen pakket ned SIAN banneret. Virker som SIAN fikk sagt det de skulle sin 1 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 Dette er de fredselskende muslimene som mange i tråden mener er nøyaktig som oss og har nøyaktig de samme verdiene som oss. MERK: Jeg sier ikke at alle muslimer er som de over. 4 Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 Psykake skrev (Akkurat nå): Jeg skrev at folk forholdt seg relativt rolig sammenlignet med hvor mange mennesker som var samlet. Altså det ble ikke det komplette kaoset som SIAN ønsket. Noe som er positivt. Synes det virket som at det fortsatte etter den hendelsen, frem til rasistlederen pakket ned SIAN banneret. Virker som SIAN fikk sagt det de skulle sin SIAN har pakket og dratt for lengst. Nå er det politiet som får gjennomgå. Ganske drøyt å se spør du meg. De står jo med skjold og visir mot en hissig mobb. 1 Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 De fleste muslimer sitter hjemme og har lyst til å gi muslimene på bildet en real ørefik tenker jeg. 3 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 7 minutes ago, Psykake said: De modererte seg og nøyde seg med å skjende Koranen. Heldigvis forholdt seg folk relativt rolig når det skjedde, slik at demonstrasjonen ikke ble avbrutt. Demonstrasjonen ble avbrutt ved at politiet avsluttet den tidligere enn planlagt som følge av motdemonstrantenes oppførsel. Quote Innsatsleder Torgeir Brenden sier til VG at politiet så seg nødt til å avslutte SIAN sin markering tidligere enn planlagt. 1 Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 DukeRichelieu skrev (Akkurat nå): SIAN har pakket og dratt for lengst. Nå er det politiet som får gjennomgå. Ganske drøyt å se spør du meg. De står jo med skjold og visir mot en hissig mobb. Ja, men SIAN fikk levert budskapet sitt og skjendet Koranen uten at kaos brøt ut pga dette. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 debattklovn skrev (1 minutt siden): Demonstrasjonen ble avbrutt ved at politiet avsluttet den tidligere enn planlagt som følge av motdemonstrantenes oppførsel. Det var synd. Ut i fra streamen var inntrykket mitt at SIAN pakket ned på eget initaiv Lenke til kommentar
DukeRichelieu Skrevet 29. august 2020 Forfatter Del Skrevet 29. august 2020 Psykake skrev (Akkurat nå): Ja, men SIAN fikk levert budskapet sitt og skjendet Koranen uten at kaos brøt ut pga dette. På grunn av massivt politioppmøte, ja. SIAN-medlemmene som er i sterkt mindretall hadde nok vært invalide eller døde samtlige uten politi tilstede. 1 1 Lenke til kommentar
debattklovn Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 8 minutes ago, Psykake said: Det er nettopp slike holdninger som fører til mer dritt. Nei, det som fører til dritt er at folk tar loven i egne hender, som denne som angrep SIAN-kvinnen. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg