flabben Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ja ^^ Hvordan gjør jeg det? Har 2x høytalere som ikke takler bass og to som egner seg best il nettopp det og lurte på om det fantes noe program som justerte bassen til de to bak kanalene og diskant til front kanalene? Lenke til kommentar
Rebel-Rider Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Litt vanskelig å hjelpe når man ikke vet hva slaks lydkort du har SB live? audigy? Terratech? finnes sikkert et dusin forskjellige sorroundlykort på markede.. Lenke til kommentar
flabben Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 eh , å ja! Creative soundblaster live! experience, tror jeg Lenke til kommentar
PsychoPat Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det jeg tror: Du kan ikke stille dette. Det er en forsterker du kobler høytalerne inn i, ikke sant? Jeg vil tro den har et delefilter som har et gitt frekvensområde. Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 På mitt SB live! (1024 riktignok) så fungerer det ikke å endre på dette... men jeg har ikke satt meg så grundig inn i AudioHQ, men jeg har mine tvil om at det går... Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 På mitt SB live! (1024 riktignok) så fungerer det ikke å endre på dette... men jeg har ikke satt meg så grundig inn i AudioHQ, men jeg har mine tvil om at det går... jau da, har det samme programmet og det funker fint å skru ned bass der Lenke til kommentar
Jesper Karsrud Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Ja, det visste jeg også, men det han spør om er jo om man kan sette bass på de bakerste kanalene, og diskant foran... ikke om det går ann å skru opp og ned bassen Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 17. januar 2004 Del Skrevet 17. januar 2004 aaaa da skjønte jeg, og ja du kan gjøre det ja, husker ikke hvor men det går ann, du bare justerer vær og en kanal. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå