Arodem Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Gotham Knights er annonsert. Det neste Batman-spillet dropper Batman – Gotham Knights tar over Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Hadde foretrukket mer Batman tbh. Fett med coop da, men litt rart det bare var 2 player når de har 4 chars. Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Nei, nei, nei. Jeg kan ikke si hvor hypa jeg var for dette spillet, så viser det seg at de Dropper Batman og arkham. Setter på Avengers liknende gameplay og voila du har Gotham Knights. Spiller virker alt for cartoonish og de gjør den store tabben med og la noen andre enn Kevin Conroy, Robert Craig Smith eller Troy Baker spille Batman. Jeg kan skjønne at WB Montreal Vil lage noe Egent, men dette ser ikke ut som mitt Gotham-eventyr. Håper Rocksteady pumper ut noe mer lovende, blir kanskje kult og drepe Justice League! Lenke til kommentar
bat-fan Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 PS: hvis denne traileren gjorde deg trist Gå og se snuder cut Traileren, den vil gjøre deg glad! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Synes det er greit med forskjellige tolkninger av Batman-universet, jeg. Etter det jeg har forstått foregår Gotham Knights i en annen kontinuitet enn Arkham-serien, noe som gjør at WB Montreal kan ta seg visse friheter med spillet. Var litt skeptisk da jeg så at det er et co-op spill, men det virker som om det er mer som en tradisjonell story mode enn et online-fokusert grindespill? Batman kommer sikkert tilbake før eller senere, så at WBM og Rocksteady prøver seg på litt andre ting i mellomtiden kan vel ikke skade. Lenke til kommentar
Craxmerax Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Er så glad for at de gjør noe nytt her. Gleder meg til dette! Lenke til kommentar
AtterEnBruker Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Er nok Batman i spill, serier og film for en livstid, og det vil det nok komme mer av i fremtiden, så er helt greit med en annen oppskrift i ny og ne. Lenke til kommentar
Eyerock Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Gir det en sjanse, Bruuuucy booooy er ikke død, det er mer til historien her en hva som har møtt øye så langt. Selvfølgelig skulle jeg ønske meg et nytt batman spill, som er i tidsperioden etter Origin, men kan ikke si stort annet enn at dette så veldig spennende ut, cartoony next gen grafikk, digger det! Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Ser egentlig ganske spennende ut, helt greit for meg at Batman varmer benken litt. Lenke til kommentar
Kelo Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Tja... 4 spillbar karakterer og 3 av dem er/var Robin. Litt for like karakterer, synes jeg..? Lenke til kommentar
barezell Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 I utseendet eller hva? Så ut til å være stor forskjell på nightwing, red hood og robin. De har jo alle forskjellige våpen og movesets. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå