hodesleng Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 På instant battle får jeg ikke valgt dc og silent heroes brett som er laget til moddene, er dette vanlig? Får bare spillt de vanlige BF bretta..har prøvd å reinstallere, men det hjalp ikke... Lenke til kommentar
R@MB@stix Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 samma prob-.-.. jeg trur at de kan bare spilles i nettverk/nett ..men det er jo litt kjipt for dem som ikke har nett da ... jeg vil jo øve meg før jeg utfordrer kompisene men jah finnes det ikke BOTS?? Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Hvor mange ganger har jeg ikke sagt det, spørsmål om hjelp skal være på "Hjelp" delen av forumet! Lenke til kommentar
hodesleng Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 Ingen som vet? Lenke til kommentar
osmoen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 man konsentrerer seg ikke om bot-support, multiplayer-spilling som gjelder. derfor fungerer ytterst få av moddenes brett i coop/instant battle Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå