Porkcharsui Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Hei, skal kjøpe meg ny "værstasjon" da min gamle ikke lenger viser utetemperatur. Utedelen er ødelagt. Noen som har noen gode forslag? Beksrivelse ikke vind og regmåler helst farge skjerm inne delen kan bruke strøm eller batterier utedelen bør ha lang batteritid Tenkte på Neatmo, men synes det er tungvint med å dra fram telefonen for å sjekke inn temp. Prisklasse 700 - 1500. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Har Netatmo sin, synes den er helt kurrant. God batteritid på utedel. Kan sjekke temp, luftfuktighet, co2, db, regn og vindmåler kan kjøpes i tillegg, samt at man kan utvide med flere målere på samme enhet. Kan også se statistikk. 1 Lenke til kommentar
Porkcharsui Skrevet 23. august 2020 Forfatter Del Skrevet 23. august 2020 Synes det er tungvint at man må gå inn på telefon for å sjekke temperaturene med Neatmo. Kult med C02 nivå da, det er et stort pluss. ? Hvor lenge varer batteri på utedel? Tenker vinter og kulde. Ble til at jeg kjøpte denne: https://www.netonnet.no/art/hjem-fritid/fintahahjemme/andersson-wsn-2-0/1004715.16701/ Håper den gjør jobben. ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå