Sampson Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Haugevis venter på refusjon fra SAS. Selv har de svindlet meg for et par tusen ved å kun refundere 20% av kjøpesummen - selv med "avbestillingsforsikring" som viste seg å selvsagt være verdt 0. I USA hadde dette endt med massesøksmål, hvorfor skjer ikke det her i Norge? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Fordi vi er dumsnille, og fordi vi har lover som omgår dette Får nok nær 100% refusjon om du tar saken via forbrukerrådet (eller hva de nå heter) Lenke til kommentar
Taurean Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 (endret) Har du snakka med forbrukerrådet? Jeg fikk igjen full sum av apollo (uten problem/uten å bruke forbrukerrådet). Hadde avbestillingsforsikring. Endret 22. august 2020 av Taurean Lenke til kommentar
vaskedama Skrevet 11. september 2020 Del Skrevet 11. september 2020 Ventet i et halvt år før jeg fikk pengene min tilbkake, men jeg fikk de til slutt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå