Mazeking Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Startet nettopp å spille World of Warships, fra skaperne bak World of Tanks og wargaming.net Må si det er et utrolig festlig og artig spill. Spilte en del World of Tanks da det kom og forsøkte meg også på World of Warplanes da det kom men sistnenvte synes jeg ikke var spesielt bra. Mye festlige battles på WoW med heftige eksplosjoner. Ganske så forskjellig taktikk man også må bruke avhenig av skip man spiller. Er det noen her inne som spiller World of Warships? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Ikke jeg, har kun vært borti litt World of Tanks. Men etter hva jeg har skjønt, så "må" man nesten bruke litt ekte penger for at man skal kunne komme godt inn i spillet? Mulig jeg tar feil her, men ikke veldig fan av spill hvor man kan kjøpe seg fordeler. ? Blir for ubalansert. Lenke til kommentar
aswfg Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 War thunder er mye bedre. Lenke til kommentar
adniki Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Hei Mazeking, Jeg har også nylig begynt å spille World of Warships, jeg syntes det er et morsomt spill men det hadde vært bedre å spille sammen med noen. Om war thunder er bedre eller dårligere kan jeg ikke si. Jeg liker begge veldig godt men de er ganske forskjellige. Det er et helt annet tempo i spillet i WT. Om du har lyst til å spille sammen i noen av de så kan du finne meg på discord ikinda#4492. Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 Fint spill synes jeg, går fint å spille uten å betale noe. Krever ikke mye av hardware heller. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå