AfterGlow Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Sony avslører hva DualSense-teknologien byr på i kommende spill. Deathloop bruker PlayStation 5-kontrollen til å simulere låsing av våpnene Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Synes jeg fikk lite ut av touch flaten og riste greier på PS4, men dual sense kan jo kanskje bli kult. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) Joda, dette kan jo ikke gå galt i det heeelee tatt... *Fifa-spiller får knapp "låst" fordi spilleren snublet* *Fifa-spiller kaster kontrolleren i TV fordi han tror det er noe galt med den* Endret 21. august 2020 av Gringorilla Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Dette er bare tull. Skulle ønske de ga seg med dårlige gimmicker og fokuserte på bra spill i stedet. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Gringorilla skrev (30 minutter siden): Joda, dette kan jo ikke gå galt i det heeelee tatt... Du skal følge ganske dårlig med om du tror det er noe feil med kontrolleren når den oppfører seg slikt... BeThomas skrev (1 minutt siden): Dette er bare tull. Skulle ønske de ga seg med dårlige gimmicker og fokuserte på bra spill i stedet. Det er snakk om Sony her, de lager gode spill selv med "gimmicker" 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) Skal bli artig å prøve. På høy tid vi går bort ifra flere tiår gammel "rumble engine" og oppgraderer hva en kontroller kan gjøre med ny haptic’s metoder. Og ikke minst triggere som har stått på stede hvil enda lengre... Endret 21. august 2020 av LarZen Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Blir veldig lett å slenge ut «gimmick varsko her», men jeg avventer til jeg selv får erfart og prøvd den nye Dual Sense Om ikke annet velger jeg å Tromsø dette er helt valgfrie features man får servert i spillet. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Var ikke riste kontroller en gimmick når det kom til N64 som en ekstra ting. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) Gunfreak skrev (1 minutt siden): Var ikke riste kontroller en gimmick når det kom til N64 som en ekstra ting. Ikke for min del, det var faktisk helt utrolig! Handlet Big Box Lylat Wars som kom med Rumble packen inkludert..første virkedag etter julaften 1997..og det var jo heeeelt absurd ? Fikk N64 + GoldenEye i gave det året..og GoldenEye ble jo rimelig intenst med rumble Endret 21. august 2020 av Mala Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 1 hour ago, Mala said: Ikke for min del, det var faktisk helt utrolig! Handlet Big Box Lylat Wars som kom med Rumble packen inkludert..første virkedag etter julaften 1997..og det var jo heeeelt absurd ? Fikk N64 + GoldenEye i gave det året..og GoldenEye ble jo rimelig intenst med rumble Ja var det som var poenget, mitt det man mener er en gimmick kan senere vise seg å ikke være det. Nå ville det være utenkelig å ha en Xbox eller PS4 kontroller som ikke rista. Etterhvert som grafikk utviklinger nesten stopper opp må man finne andre måter å lage mer innlevelse, og selv små "gimmicks" kan hjelpe. Selv har jeg nettopp fått en gunstock til VR utstyrt mitt med heptic feedback. Rekylet skal variere fra våpen til våpen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Helt klart! Og jeg dømmer ikke før jeg har den selv, jeg gleder meg veldig mye! Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Blir spennande å prøve. Håper det funker og ikkje blir eit irritasjonsmoment. Eller kanskje verre. At det går i stykker etter litt wear and tear. Men heilt klart, det høyrest jo heilt fantastisk ut. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Hei. Litt off topic. Men eg har lyst å forhåndsbestille ps5. Er det noen som vet hvor tid vi får vite prisen? Og visst eg forhåndsbestille i dag, vil eg da få penger igjen visst den blir billigere enn 10k? Som vell er prisen på komplett nå om eg ikke husker feil. Mvh Knetten Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) Knetten82x skrev (15 minutter siden): Hei. Litt off topic. Men eg har lyst å forhåndsbestille ps5. Er det noen som vet hvor tid vi får vite prisen? Og visst eg forhåndsbestille i dag, vil eg da få penger igjen visst den blir billigere enn 10k? Som vell er prisen på komplett nå om eg ikke husker feil. Mvh Knetten Du kan forhåndsbestille nå. Du får faktura på Ps5 når den er sendt. Gjetter at prisen blir 3999,- for digital. Og 4999,- for blu-ray. Rykter om event i slutten av måneden, men aner ikke om de skal avsløre prisen da. Endret 21. august 2020 av Mr.Sorter Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Microfonen I ps4 controlleren blir ikke akkurat brukt så mye lenger, selv om alle spill i starten gjorde det. Men kan i alle fall se for meg at dette kan være litt kult. F.eks ved at man får våpen rekyl gjennom trigger knappene. Lenke til kommentar
Pallehysa Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Knetten82x skrev (På 21.8.2020 den 20.42): Hei. Litt off topic. Men eg har lyst å forhåndsbestille ps5. Er det noen som vet hvor tid vi får vite prisen? Og visst eg forhåndsbestille i dag, vil eg da få penger igjen visst den blir billigere enn 10k? Som vell er prisen på komplett nå om eg ikke husker feil. Mvh Knetten Du får aldri penger igjen for nåke du aldri har betalt. Forhåndsbestill idag, og du betaler kun prisen for konsollen, når prisen er kjent. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Spiller han FIFA så får han bare som fortjent Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå