Morromann Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 På PC-en jeg har kommer det nå alltid opp en feilmelding når noen har postet en YT-video. Jeg har sjekket alle muligheter når jeg klikker på linken for feilmelding og absolutt ingenting virker. Går jeg inn på YT dirkete funker det men aldri i tredje part. Så hva skal jeg gjøre. Jeg vet ikke mine arme råd. Jeg vet lite om innstillinger og trenger å bli forklart med teskjeer. Lenke til kommentar
:utakt Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Hva sier feilmeldingen? Lenke til kommentar
Morromann Skrevet 20. august 2020 Forfatter Del Skrevet 20. august 2020 Ah, Jeg deaktiverte AdBlock for YT og da funket det. Jeg skjønner, de slår nå ned på "snyltere" som meg som bruker AdBlock. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Hvilken feilmelding kommer det? Når folk legger opp en Youtube-video, så kan de velge om det skal være mulig å gjøre denne tilgjengelig fra tredjeparts-sider, som feks forumet her, eller om den kun skal være se-bar på Youtube.com. Har du VLC installert på maskinen? Hva om du kopierer Youtube-film linken, deretter limer den inn i VLC? Får du spilt av filmen da? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå