Alkathar Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Har forsøkt å lete meg frem og tilbake for å finne svar på nett men finner ikke igjen samme feil som jeg opplever. Har lagt ved et snip fra hvordan chrome ser ut når jeg åpner ny tab. Før kunne man se hvilke sider og også redigere denne siden. Nå er den helt hvit og ingen tekst. Dette skjedde bare over natten og ikke noe jeg har installert eller gjort for at det skulle bli slik. Har selvfølgelig reinstallert Chrome, samme skjer og "Cleared cache etc.." Noen som har vært borti lignende som kanskje kan forklare hva jeg har gjort feil? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Tja, teksten er jo der fremdeles, men i veldig svak skrift/farge. Dog usikker på hva problemet skyldes. Ser ikke noe valg i Chrome innstillingene for det med første øyekast. Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 24. august 2020 Forfatter Del Skrevet 24. august 2020 On 8/21/2020 at 1:59 AM, Nettels said: Prøvd dark mode? Takk for tips. Slo av addon som sto på som nå ikke hadde støtte lenger! Takk takk! Lenke til kommentar
Merko Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 (endret) Fjerne plug-ins er noe det første man bør teste med ja, tenkte du hadde det siden du skrev at du hadde reinstallert Chrome Endret 24. august 2020 av Merko Lenke til kommentar
Alkathar Skrevet 24. august 2020 Forfatter Del Skrevet 24. august 2020 Just now, Merko said: Fjerne plug-ins er noe det første man bør teste med ja, tenkte du hadde det siden du skrev at du hadde reinstallert Chrome Av en eller annen grunn medfulgte plugin på reinstall. Men enig. Burde sjekket her først... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå