nibbler Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 fikk et intel server kabinett fra jobben som ikke ble brukt til noe måtte da selvfølgelig prøve å gjøre noe med at det så grusomt kjedelig ut (ps. mitt andre mod) before bildene: frem med maskerings teipen fant ut hvor jeg ville ha viftene (viftene fikk jeg også fra jobben, de er veldig gamle, men ser ut til å funke bra) frem med borr og stikksag atter en gang frem med maskeringsteipen (den jeg kjøpte på max bo var ganske dårlig, men den funka) gikk ganske bra egentli, syns jeg her er tre av de fem boksene jeg kjøpte (tror jeg lakkerte 16 lag, første gangen jeg lakkerer store overfalter) hvis du lurer på hvorfor fargen er lysere her så har jeg ikke lyst å svare, dum feil. ferdig lakkert, men klarlakk finish mange som syns røde lys ikke passer, vet ikke helt jeg. viftestyrings led'ene er sykt sterke, går det ann å bytte? nå er det bare å kjøpe en plexi glas plate (til fronten) finnes det ferdig gul sotet plexi glass plater? vurdere nye lys og kanskje sikkerlig hardware, ikke celeron 600 mhz som står i nå Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 meget bra jobba! et stilig kabinett du fikk.. hadde passa snaxi med skikkelig vannkjøling.. *hint, hint* gleder meg til å se mer.. angående leds: ja, de kan skiftes. men bare pass på at du skifter de med noen som har samme volt verdi, dvs at de har like spesifikasjoner. og jeg misstenker at gule kathoder hadde gjort seg.. Lenke til kommentar
nikk0 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) viftestyrings led'ene er sykt sterke, går det ann å bytte? ja.. eller du kan vel bare sette en motstand i serie med led'ene? Endret 2. januar 2004 av nikk0 Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 kabelsamler min venn kabelsamler. men det ble da et fint kabinett det der da... gult er kult Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Slettes ikke verst. Jeg har lenge lurt på om den spraymalingen du bruker virkelig er noe tess, noe det ser ut til at det er. Ryddet lageret mitt her om dagen og fant litt plexi, men jeg ikke aner hva jeg skal det bruke til. Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 kabelsamler min venn kabelsamler. brukte sikkert 6 - 7 strips, for å prøve å skjule det værste. kablene til viftene i bakenden er litt korte derfor blir de umulige å gjemme bort. men skal prøve mer. dere ser det kanskje ikke, men jeg har ikke satt i vinduet enda, er bare tomt der, og fronten er heller ikke ferdig (noen ideer?) Lenke til kommentar
v0id Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ai, ai ai! Nydelig finish! Kuttingen var også veldig bra utført. Stå på! Tar du sjangen på noen nærbilder av lakkeringen din ? Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 kan godt ta close ups, bortsett fra ett sted, men det sier jeg ikke noe om, hehe. Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 2. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 2. januar 2004 flere bilder her Lenke til kommentar
EspenGunnufsen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Ryddet lageret mitt her om dagen og fant litt plexi, men jeg ikke aner hva jeg skal det bruke til. ...... Jeg kan hjelpe deg Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Drit tøft .... Digger worklogs.. Lenke til kommentar
Novec Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Slettes ikke verst.Jeg har lenge lurt på om den spraymalingen du bruker virkelig er noe tess, noe det ser ut til at det er. Ryddet lageret mitt her om dagen og fant litt plexi, men jeg ikke aner hva jeg skal det bruke til. Tar gjerne imot litt, jeg :-) Man har da litt av hvert det går an å bruke sånt til... Lenke til kommentar
Grimnar Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Vel vel, jeg skal nok greie å finne på ting med plexien selv med tid og stunder, jeg handlet den tross alt i 97' Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Er det et Hudson ? (eventuelt feil skrivemåte) I så fall kan du skryte på deg det dyreste kabisset av alle på hele forumet. Jeg har et Intel Serverboard dersom du vil kjøpe et hovedkort som har vært bundlet med et slikt kabinett fra Intel. http://www.komplett.no/k/k.asp?ck=1&r=1&ac...BASE450&p=28484 Endret 3. januar 2004 av JohndoeMAKT Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Er det et Hudson ? (eventuelt feil skrivemåte) det er en gammel modell av det kabinettet Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) hvordan skal man egentlig lakkere? og hva slags lakk burde jeg bruke? vanlig bil-lakk? er det bare å dusje på spray gjevnt utover? og jeg vil ha svart metallic, eller grønn Endret 3. januar 2004 av pc^2004 Lenke til kommentar
nibbler Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 start med grunning, et par lag, 10 min eller mer mellom vært lag så tar du fargen du vil ha, bruke gjerne veldig fint sandpapir mellom vært lag og bruk gjerne flere dager så avslutter du med klarlakk for nice finish Lenke til kommentar
PC^2020 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 hmm hva slags grunnlag? har dem alt jeg treng erpå biltema? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå