numbnut Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 snekker'n har et godt poeng.. satt å tenkte de samme baner og ble "imponert" over hvor mange som velvillig stilte opp. Muligens det er noen som har skjønt at det hjelper å være "jente"... nåvel.. Lenke til kommentar
EpziloN Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 det er _NOEN_ på dette forumet som trenger å komme seg ut mere....... Epz. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) camxer: Tror du er litt seint ute Hun har ikke kjøpt pc'en ennå, og jeg syns at en p4 3,0GHz med hyper threading er bedre til hennes bruk enn en Athlon xp2500+. Så jeg er ikke sent ute og jeg "tror" at jeg er den eneste som foreslo en intel pc. Endret 2. november 2004 av camxer Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 jepp, når jeg ber om hjelp evnt prøver å hjelpe, er de fleste intresert i hvor utrolig dårlig jeg er til å stave osv (Merklig nokk er dere strengere på rettskriving på dette forumet en min ungdomskole lærer var, det sier mer en dere tror). Lurer på om jeg skall bytte navn til Trine Line Skall vi kline. Da synes dere nokk at skrivefeilene mine bare er sjarmerendet Lenke til kommentar
Tetrix Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Her er "hjerte" i pcen Seagate Barracuda 7200.7 160GB S-ATA 8MB cache 7200RPM NCQ Abit IS7-E2G Hovedkort for S478/800mhz I865PE, SATA, ATX, Dual-DDR, GbLAN Intel Celeron D 320 2.4 GHz Boxed PC533 Socket PGA478, 256KB cache Corsair Value S PC3200 DDR-DIMM 512MB Unbuffered, Non-parity, 64Megx64. ellers kan du velge å vrake. Lenke til kommentar
camxer Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Hmmm, sikker på at du er jente? her lukter det mose... Nå er det to jenter på forumet som skal ha ny pc Edit: og begge har over 150 svar... Endret 2. november 2004 av camxer Lenke til kommentar
GA Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Enda en jente som skal ha PC som får hauger av svar? Neste gang jeg skal ha det, tror jeg nesten jeg skal registrere ett nytt brukernavn som jente før jeg spør! Lenke til kommentar
Cyrus Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Offtopic: Kan ikke gjøre annet en å dra på smilebånde.... Ontopic: Ville valgt Amd pcen med Eizo500 skjermen. /Cyrus Lenke til kommentar
sssh Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Nå har jeg fått 100 tips her og 100 på Pm, og har kommet et stykke videre Offtopic.. Dette kan sikkert synes ganske frekt av en med så få innlegg her på forumet å komme med denne uttalelsen, men jeg lar det stå til: Dette har utviklet seg til å bli en ganske patetisk affære for de fleste av dere som fortsetter å sende forslag, når dere kan lese at det er kommet inn X antall forslag fra før av.. Er dere virkelig så utsulta på kontakt med personer av det motsatte kjønn, at dere bare må få med deres eget forslag, for å se om dere kanskje får et takk tilbake? Wohoo, jenta ble fornøyd med mittforslag!! Lurer på hvor mange tips og pm's det hadde kommet hvis tråden hadde hett "gutt trengenr ny PC!".. Heia gutteklubben grei.. Jessu fader.. Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 (endret) Jeg har ikke lest hele tråden (og det tror jeg er like greit, når jeg ser innleggene på denne siden), men har du vurdert Komplett sitt PC-tilbud, med socket 754-HK og Sempron 3100+? Den får du for 5000,- kr, og du kan konfigurere bestillingen, slik at du får det du trenger. Endret 2. november 2004 av emacoolit Lenke til kommentar
gamer73 Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 LOL..Tipper Stine er gutt! :!: Lenke til kommentar
bunnlose Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 hiver meg på lol'en til gamer =) denne tråden er tidi lesing =) Go folks!! bunnlose Lenke til kommentar
phax Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 i he***te? denne tråden er jo nesten et år gammelt! hva i all verden er vitsen og dra denne opp igjen? det er noe med jente tråder og dette forumet altså... Lenke til kommentar
Flex Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 camxer: Tror du er litt seint ute Hun har ikke kjøpt pc'en ennå, og jeg syns at en p4 3,0GHz med hyper threading er bedre til hennes bruk enn en Athlon xp2500+. Så jeg er ikke sent ute og jeg "tror" at jeg er den eneste som foreslo en intel pc. Sjekk datoen på den første posten...... Nå har jenter en tendens til å bruke tid i butikker og sånt, men å bruke 10 måneder på å kjøpe en datamaskin....? Tvilsomt... Lenke til kommentar
Babadurion Skrevet 2. november 2004 Del Skrevet 2. november 2004 Svært hva folk svarte nå når det var snakk om ei jente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå