akelbo Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Lover en raskere og mer strømlinjeformet opplevelse. Microsoft gir en sniktitt på Xbox Series X-brukergrensesnittet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) Høres lovende ut dette Nå har det i hvert fall ikke denne Kinect dritten med seg inn i en ny generasjon som kan ødelegge brukeropplevelsen Var jo helt krise måten det var designet for bruk av det ene og andre ved lansering. Kan ikke si at jeg har vært veldig fan av grensesnittet over Xbox One sitt livsløp, men dette er ser ut som ett godt utgangspunkt. Ganske snedig måte å dele gameplay opptakene på også Endret 20. august 2020 av Mala Lenke til kommentar
Zhylo Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 Jeg digget å bruke kinect til kontroller-fri navigering. Brukte xbox one en god stund kun som tv/streaming boks, og å måtte finne, slå på, vente på kontakt for bruke 2 hender for å navigere ned 2 hakk og trykke A var ikke akseptabelt. Med Kinect-hånd tok det hele 3 sekunder. Opp med en hånd, sikt og trykk mot tv. Er noe ufyselig dritt at de fjernet hele muligheten for å bruke kinect som en valgfri styring av grensesnittet.. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 (endret) Er er stor fan av hvordan GUI er på Xbox nå så dette er jeg veldig spent på. Det er veldig oversiktlig, moderne og raskt. Ihvertfall på XboxOneX. Eneste som er negativt er delvis butikken og lagring/redigering av bilder & video. Noe som nå da blir adressert. Så det her burde bli sabla bra. Nå er jeg bare spent på hvordan det blir på PS5. Sony er etter min mening generelt, unnskyld utrykket... ræva på UI. Så jeg håper det blir et voldsomt løft der i gården... Endret 20. august 2020 av LarZen 1 Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Mala skrev (14 timer siden): Ganske snedig måte å dele gameplay opptakene på også Veldig enig, og håper det blir like lettvint på PS5. Er fan av Share-knappen på PS4, men når man skal dele det videre på sosiale medier for eksempel blir det veldig tungvint. Jeg synes XBox gjør mye rett, men jeg skjønner virkelig ikke hvorfor de har så rotete UI i menyene sine. Slik har det vært siden X360, og det virker ikke som det blir noe særlig bedre nå. Det er en av hovedgrunnene til at jeg ikke spiller på maskinene deres. Jeg blir rett og slett stresset. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Rotete faktisk. Ekstremt lettvint UI. Sony sin UI er helt forferdelig, spesielt utseendemessig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) Setter pris på at Sony faktisk har beholdt sin XMB-look, det funker kjapt og effektivt. Microsoft har surret så mye frem og tilbake med Xbox 360 (her snakker vi voldtekt) og One at jeg føler de har slitt med å i hele tatt blitt enige med seg selv. Xbox One føltes som en corporate scam når jeg åpner menyene opp. Det har blitt bedre med årene dog, ingen tvil. Og kjappere ikke minst! Endret 21. august 2020 av Mala 1 Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 (endret) Jeg synes Ps4 er litt mer straight forward. Men kan lagge noe helt ekstremt når man går ut av spillet og inn på menyen Endret 21. august 2020 av Mr.Sorter Lenke til kommentar
barezell Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 PS4 er jo veldig grei å skru på klikk inn på spill. ferdig. Men synes den er ganske grusom til alt annet. det er så ekstremt mye meny. hehe. Liker xbox ui som den er nå ganske godt, men det har stadig vært for treigt. føles litt sirup og xbox shoppen også er ganske ræva. Skal nevnes at jeg har vært lite inne på xboxen siste året+ Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Treghet i menyene er et voldsomt problem på Playstation i alle fall, både på PS3, PS4 og Vita. Håper dette også er noe som forbedres. Har ikke merket det samme på XBox, men det kan være fordi jeg ikke har installert hundrevis av spill slik som jeg har på PS4en. Håper derfor det har med HDDen å gjøre, noe som jo bør bli løst med SSD. Ezio skrev (1 time siden): Rotete faktisk. Ekstremt lettvint UI. Sony sin UI er helt forferdelig, spesielt utseendemessig. Hah, så forskjellig kan man være altså. Men jeg vet jo hvilke briller du har på. Lenke til kommentar
Grimbeorn Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Har nok litt med hva man er vant til og bruker mest å gjøre. Jeg og barna finner fort fram til det vi skal på xbox, men kona som spiller lite finner knapt fram til Netflix. Samme med telefoner, nettbrett og pc. Blir frustrert på mac og iOS, siden jeg aldri bruker det nok til at arbeidsflyt setter seg. Men vet at mange apple-brukere lar seg frustrere like mye over windows og android. 5 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Grimbeorn skrev (13 minutter siden): Har nok litt med hva man er vant til og bruker mest å gjøre. Jeg og barna finner fort fram til det vi skal på xbox, men kona som spiller lite finner knapt fram til Netflix. Samme med telefoner, nettbrett og pc. Blir frustrert på mac og iOS, siden jeg aldri bruker det nok til at arbeidsflyt setter seg. Men vet at mange apple-brukere lar seg frustrere like mye over windows og android. Du sier noe der. Er nok mange som klager på Xbox sitt GUI som sjeldent bruker det eller ikke har gjort det på lang tid. Og vice versa. Lenke til kommentar
Mr.Sorter Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Grimbeorn skrev (24 minutter siden): Har nok litt med hva man er vant til og bruker mest å gjøre. Jeg og barna finner fort fram til det vi skal på xbox, men kona som spiller lite finner knapt fram til Netflix. Samme med telefoner, nettbrett og pc. Blir frustrert på mac og iOS, siden jeg aldri bruker det nok til at arbeidsflyt setter seg. Men vet at mange apple-brukere lar seg frustrere like mye over windows og android. Lenke til kommentar
Ezio Skrevet 21. august 2020 Del Skrevet 21. august 2020 Gringorilla skrev (4 timer siden): Men jeg vet jo hvilke briller du har på. Okei? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå