Term Skrevet 6. januar 2004 Del Skrevet 6. januar 2004 ho nicole kjerringa virka som en slut Gjør det noe da? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Elin Grindemyr. hun har jo puppene under haken uten at de er pushet opp EEW Endret 8. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 ......og det liker vi.....................:-) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Det ser jo jævlig unaturlig ut Forresten så var damen bra bortsett fra dette minuset Endret 8. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Pupper kan aldri se unaturlig ut........pupper er pupper.......:-) Kjenner ingen menn/gutter som bryr seg om puppene er nature made eller silikon..eller whatever, bare de er rimelig nice (ta på, bite i....- ja du vet.....).........:-) Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Pupper kan aldri se unaturlig ut........pupper er pupper.......:-) Kjenner ingen menn/gutter som bryr seg om puppene er nature made eller silikon..eller whatever, bare de er rimelig nice (ta på, bite i....- ja du vet.....).........:-) Jeg kjenner mange Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Kjenner ingen menn/gutter som bryr seg om puppene er nature made eller silikon..eller whatever, bare de er rimelig nice (ta på, bite i....- ja du vet.....).........:-) Bah, humbug! Pupper er pupper, plastikk er plastikk. Du tenner ikke på Tupperware, sant? Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Du tenner ikke på Tupperware, sant? Jeg gjør hihi Men jeg tenner på serverrom og servere også Endret 8. januar 2004 av darkness| Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Guri malla....................... Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Å tenne på serverrom.....lol.......... Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Jeg tror i grunn det er ganske normalt. Bare ingen som vil innrømme det! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Vel.....det finnes nok mange verre ting å tenne på enn serverrom........ Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 /me er penest i verden. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Det er da et kjent faktum at /me er herlig vel!? Lenke til kommentar
flodhest Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Så sant, så sant Arve. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 Der ser du Rayline TWB og om du virkelig vil sjå bilder av meg så har eg ei heimeside i profilen min, rett under denne teksten Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 8. januar 2004 Del Skrevet 8. januar 2004 (endret) Lol..........hva skal jeg si............:-) Titta på bildearkivet ditt (impressing....), og ser meg da nødt til å konkludere med; Dere trenger absolutt penere damer i klassen din....(magert beite på trøndersk) Han ene på lanet hadde så pass lang langfinger at det nesten ble i overkant groteskt..... Grandiosa virker kanskje å være "main food supply" ? "Dokkedans" er kanskje vurdert for høyt......? F*** bruker du smokk for når du har en babe i senga........USJ......merkelig...!! Intresser = "Absolutt ingenting"..........lol..den e bra..!! HAHAHA Endret 8. januar 2004 av Rayline TWB Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå