danilovic Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Aguilera er deilig. Kan ikke skjønne at noen syns hun er "ekkel" Kan gjerne si at hun ikke er pen etter deres smak men ekkel? OMFG! Jeg synes hun ser sånn rar og ekkel og skitten ut jeg. Litt skeiv eller noe. Vet ikke, men liker ikke utseendet på henne. :S Lenke til kommentar
lodott Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Oh yea..Aguilera is hot! Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Som jeg har nevnt tidligere: Christina Ugly'era! Ho har blitt bedre da Lenke til kommentar
lperik Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 IKKE gjør dette om til en ny babe-thread. Er jo ikke det. Når man synes noen er penest i verden må man jo få lov til å poste så alle får se. nei? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg synes hun ser sånn rar og ekkel og skitten ut jeg. Litt skeiv eller noe. Vet ikke, men liker ikke utseendet på henne. :S Yeah Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Endel som (mis ) liker Christina her , jeg synes ikke hun er megabra da men er blitt penere naa som hun ikke er altfor tynn . Direkte stygg er hun langtfra ikke , bildet som er postet ovenfor fra ebaums er det jo egentlig ikke noe galt i . Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Hu er jo ur-øgly........... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Alle er stygge etter noen dagers vill festing og har drukket store mengder alkohol og har ikke fått makeup'n sin på. Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nettopp - og pointet er at man må være pen UTEN makeup skal man bli rangert som "penest i verden"........... Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Nettopp - og pointet er at man må være pen UTEN makeup skal man bli rangert som "penest i verden"........... Eg er ikke enig om at aguilera er penest i verden men at hun er stygg er noe annet. Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Den peneste dama i verden er etter min mening en jente som går på skolen - hun er ikke sammenlignbar med noen annen her i verden. Hva alle andre måte mene er totalt irrellevant, for meg er hun penest. Christina Aguilera ser foresten litt for beisa ut i tryne, greit nok å sminke seg, men... Lenke til kommentar
Togo Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 (endret) Mary Cate & Ashley Olsen er fordømt pene. Bryr meg katta om hvor stygge de er uten sminke når vi har sett hvor pene de kan bli med sminke. Endret 3. januar 2004 av HeavenHell Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 enig, christina crapjulera er så definitivt ikke den fineste, selv med sminke.. hvem som er finest i verden? umulig å si .) Lenke til kommentar
ChalStye Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 fortsatt carmen som er finest are å innse det Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 Står for Ashley & Mary-Kate jeg ass. OHHHYEAH! Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Skal si ifra neste gang jeg forelsker meg Lenke til kommentar
Gaute Holmin Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Her må jeg jo si at dama mi er verdens peneste i mine øyne; På en god andreplass kommer Aria Giovanni. En av verdens mest nedlastede kvinner (se bilde i babe-thread'en). Som dere kanskje skjønner liker jeg bedre mørkhårede kvinner enn de platinablonde... de er liksom litt mer spennende. Lenke til kommentar
RottePostei Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jordana Brewster (fast and the furious f.eks.) Pia Tjelta er utrolig sjarmerende.... Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 3. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 3. januar 2004 åssen uploader man bilder fra DISK til tråder her? Kan det derre med adresse i MG, men ikke hvis man skal uploade et bilde fra hd... Lenke til kommentar
zed Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Upload på et webområde (som du kanskje har fått av din ISP) og link derifra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå