Putekos Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) user posted image... Ja, men dere er usynlige .... Eller ikke, how sweet. Endret 3. februar 2004 av RaZorbLadeKisS Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 http://www.home.no/gef/Jessica3.JPG Dama mi Hun var søøøt Takk Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 EDIT: søt Gef, skikkelig søt Så deg ikke, takk til deg også Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Synes seriøst ikke de Olsen tvillingene skulle vært på den lista Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 (endret) Synes det er vanskelig det med penest i verden heh, er vel en smakssak, og jeg har ihvertfall ikke sett mange nok til å bestemme meg enda Endret 4. februar 2004 av SBS Lenke til kommentar
stian123 Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Julie Therese er penest!!! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Siden andre gjør det... Dama mi. Eneste bilde jeg orket å finne fra sia hennes. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg slengte opp ett bilde av dama mi pga. jeg syntes hun er den peneste og søteste i verden jeg Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Noen kommer sikkert til å skyte meg nå, men Aguilera er IKKE fin. Hun er bare et skabbete lite sminketroll.. Klarer ikke bestemme meg om hvem som ER penest...er så mange å velge mellom.. Det å bestemme hvem som er penest er vanskelig, men det er i allefall ikke hun nei... Aguilera er jo den tøsa. Ser sånn ut og. Har sett bedre damer.... Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 her er noen pene jenter om jeg ikke tar feil.... http://www.mtv.com/onair/trl/flipbooks/pho...hoto_hanson.jpg Tok meg noen uker etter at de kom på tv, før jeg skjønte at det ikke var stygge kvins... Lenke til kommentar
fAight Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg slengte opp ett bilde av dama mi pga. jeg syntes hun er den peneste og søteste i verden jeg Jeg oxo Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg slengte opp ett bilde av dama mi pga. jeg syntes hun er den peneste og søteste i verden jeg Jeg oxo Jeg og. Lenke til kommentar
XmasB Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 Ah, så romantiske dere er... Det varmer i hjerterota... Urk.... Host hark... "her er dama mi!!!". Moro å se nyforelskede yngre i aksjon... Jaja, vi har vel alle vært der engang vi og. Lenke til kommentar
pbx Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 kjæresten min. helt klart. hun setter meg fremfor alt annet i verden,og det samme gjør jeg med hun Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. februar 2004 Del Skrevet 3. februar 2004 kjæresten min. helt klart. hun setter meg fremfor alt annet i verden,og det samme gjør jeg med hun Tilogmed foran pc'n? Lenke til kommentar
Term Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 kjæresten min. helt klart. hun setter meg fremfor alt annet i verden,og det samme gjør jeg med hun Tilogmed foran pc'n? Damer kommer og går, men høyre handa er alltid no1. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Registrerer at Tv-shop står på, men der reklamerer Daisy Fuentes for Winsor Pilates. (bilde her, hadde hun kommet med mute funksjon hadde det vært "a match made in heaven") Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 4. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 4. februar 2004 kjæresten min. helt klart. hun setter meg fremfor alt annet i verden,og det samme gjør jeg med hun Tilogmed foran pc'n? WTF? () Lenke til kommentar
Gef Skrevet 4. februar 2004 Del Skrevet 4. februar 2004 Ah, så romantiske dere er... Det varmer i hjerterota... Urk.... Host hark..."her er dama mi!!!". Moro å se nyforelskede yngre i aksjon... Jaja, vi har vel alle vært der engang vi og. Misunnelig? Ny forelska?? Jeg?? vel...har hatt henne i 2 og ett halvt år nå, syntes at hun blir bare penere og penere for hver dag som går jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå