FuglFøniks Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 Ikke for å skuffe deg, men jeg skal vedde på at de fleste av de i listen din ikke er så pene når 100 stylister ikke har vært på dem i et par timer ! Jupp.. ta en liten titt på denne siden.. ADVARSEL: sterke scener for kjendis-elskere.. her er et lite eksempel (tro det eller ei, men dette er Christina Aguilera): Og ta en titt på Appelgate.. omg, er det samme person? usj.. EDIT: glemte linken og navnet på christina HJEEEEEEEELP! Lenke til kommentar
bjaa Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Jupp.. ta en liten titt på denne siden.. ADVARSEL: sterke scener for kjendis-elskere.. her er et lite eksempel (tro det eller ei, men dette er Christina Aguilera): http://www.home.no/a9a9a9/aguilera-2.jpg Og ta en titt på Appelgate.. omg, er det samme person? usj.. EDIT: glemte linken og navnet på christina Haha! Kjendisser er egentlig folk med flaks da? Som har fått tredve lag med sminke osv...? var hvertfall en stor forskjell på de folka der! Noen av de ligner på middeladrige (beste)mødre Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 Humms, en venninne av meg mente at den peneste i verden (uanset kjønn) er Halle Berry. Jeg er vel kanskje litt enig? Hun sa faktisk at hun heller vil ha en natt med Halle Berry en en natt med Brad Pitt Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. januar 2004 Del Skrevet 11. januar 2004 jeg og ville heller hatt en natt med Halle Berry enn med Brad Pitt, så hva er gale med det? Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 11. januar 2004 (endret) Ja, og jeg ville heller hatt en natt med Michael Douglas (NOT) Endret 11. januar 2004 av P@yNe Lenke til kommentar
Mello Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg og ville heller hatt en natt med Halle Berry enn med Brad Pitt, så hva er gale med det? Nå satser jeg på at du er en gutt, og på grunn av utsagnet heteroseksuel, så kanskje ikke så rart. Hvis jeg går i kontakt med den homo siden min, så må jeg nesten si at Brad Pitt er kjekk (det kan alle dere homofober innrømme og for han er kjekk, et x antall damer tar ikke feil ), men må si meg enig i at jeg feier heller over Halle Berry når som helst. Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) jeg kan _IKKE_ fatte at dere liker sminkedokker fra hollywood! edit : major skriveleif Endret 12. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ######! den posten var skriveleif!!! redigere2k! Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Hehehehe - lololololol...........våkna brått ja............ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 (endret) ho kjerringa i det nye absolutt underholdning virka ikke så verst edit : fant et bilde i samme slengen Endret 12. januar 2004 av Jonki Lenke til kommentar
Loomy Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ho kjerringa i det nye absolutt underholdning virka ikke så verst edit : fant et bilde i samme slengen http://pub.tv2.no/multimedia/TV2/archive/0...erg_129039a.jpg Bedre enn hun forrige, men spesielt vakker? naaaahhh Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 jeg vil definere ho som søt men bedre enn ho andre, det er ho definitivt Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 ho kjerringa i det nye absolutt underholdning virka ikke så verst edit : fant et bilde i samme slengen Hun var soet Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nei, fy fa***..har dere røyka eiller................ Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 nope, men dette er en smaksak og det må du respektere Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. januar 2004 Del Skrevet 12. januar 2004 Nei, fy fa***..har dere røyka eiller................ Enig, var ikke spesielt bra! men hver sin smak! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå