Gå til innhold

Hvem er penest i verden?


Anbefalte innlegg

Ikke for å skuffe deg, men jeg skal vedde på at de fleste av de i listen din ikke er så pene når 100 stylister ikke har vært på dem i et par timer  ;) !

Jupp.. ta en liten titt på denne siden.. ADVARSEL: sterke scener for kjendis-elskere.. her er et lite eksempel (tro det eller ei, men dette er Christina Aguilera):

 

aguilera-2.jpg

 

Og ta en titt på Appelgate.. omg, er det samme person? usj..

 

EDIT: glemte linken og navnet på christina

:cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry::cry:

 

 

HJEEEEEEEELP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jupp.. ta en liten titt på denne siden.. ADVARSEL: sterke scener for kjendis-elskere.. her er et lite eksempel (tro det eller ei, men dette er Christina Aguilera):

 

http://www.home.no/a9a9a9/aguilera-2.jpg

 

Og ta en titt på Appelgate.. omg, er det samme person? usj..

 

EDIT: glemte linken og navnet på christina

Haha!

 

Kjendisser er egentlig folk med flaks da? Som har fått tredve lag med sminke osv...?

 

var hvertfall en stor forskjell på de folka der! Noen av de ligner på middeladrige (beste)mødre :green:

Lenke til kommentar
jeg og ville heller hatt en natt med Halle Berry enn med Brad Pitt, så hva er gale med det? :p

Nå satser jeg på at du er en gutt, og på grunn av utsagnet heteroseksuel, så kanskje ikke så rart. Hvis jeg går i kontakt med den homo siden min, så må jeg nesten si at Brad Pitt er kjekk (det kan alle dere homofober innrømme og :p for han er kjekk, et x antall damer tar ikke feil ), men må si meg enig i at jeg feier heller over Halle Berry når som helst. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...