Gå til innhold

Hvem er penest i verden?

Anbefalte innlegg

Lol..........hva skal jeg si............:-)

Titta på bildearkivet ditt (impressing....), og ser meg da nødt til å konkludere med;

Dere trenger absolutt penere damer i klassen din....(magert beite på trøndersk)

Han ene på lanet hadde så pass lang langfinger at det nesten ble i overkant groteskt.....

Grandiosa virker kanskje å være "main food supply" ?

"Dokkedans" er kanskje vurdert for høyt......?

F*** bruker du smokk for når du har en babe i senga........USJ......merkelig...!!

Intresser = "Absolutt ingenting"..........lol..den e bra..!! HAHAHA

Ja, vi trenger fleire bra damer i klassen min. Er noken bra no etter vi begynte på vidaregåande, men fremdeles litt få ;)

LAN bilda er _vanvittig_gamle_, minst 2,5 år.

Grandiosa er ikkje main food supply nei, men klassen var på besøk hos fabrikken som produserer grandisemballasje (som btw ligger her i førde :D), og da MÅTTE vi jo berre ha et bilde eller fem av 6800x20 tomme grandiosa bokser.

"Dokkedans" ??

/me var ikkje the dude in the bed med smokk, sånn at det er sagt.

Interesser, ja, absolutt ingenting (bortsett fra det som står under interesser på sida mi), eg er en tragisk person.

Håper det var et godt svar på alt du lurte på ! :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Får henge meg med på "Spammen" jeg og så klart. Bortsett fra min kjære Therese er nok de her blant de deiligste for å ta en topp 5 (min mening, så don't shoot me);

Elisha Cuthbert

Elin Grindemyr

Christina Aguilera (Deilig men silikon er jall, eneste minus)

Charlize Theron

Shannon Elisabeth

Foretrekker ekte jenter!

Bortsett fra det er de fleste jenter herlige (med MANGE unntak), hvem eller hva som enn skapte dem skal ha KUDOS for den :thumbup:

Og til de av dere som liker Mary Kate og Ashley? hva er det dere ser i de som er så spesielt (må legge til at det er bare de av den "yngre" garde som er så fan av dem, så dere er igrunn unnskyldt) , de er dårlige skuespillere, og selv om de er 17 eller 18 eller.noe annet, har de kropper som noen rundt 14, vel vel, som det er sagt tidligere, "smaken er som baken, den er delt"

Lenke til kommentar
Elin grindemyr var fin hun.

EH? Hun har jeg aldri hørt om...

*søke på Google*

Åhhhh :love: Joda hun har potensiale :green: .

For de som fortsatt lurer el2.jpg

10_7.jpg

Jeg hadde feid ho :p

ÅHHHÅHÅHÅHHÅHÅHÅÅHH :love: har ikke sett noe så vakkert på lenge! :love:

Lenke til kommentar
Penest i verden er den personen som fremtrer om du legger alle verdens ansikter sammen til ett ansikt.

Det er gjennomsnittet av alle ansikt vi ser som bestemmer hva vi syntes er pent.

Hva vi syntes er sexy er en annen ting.

Men en person kan jo synes at en dame er pen, mens en annen synes hun ikke er noe pen i det hele tatt. Det har vi jo sett eksempler på i denne tråden.

Jeg har hørt at symmetri i ansiktet oppfattes som pent

Lenke til kommentar
Men en person kan jo synes at en dame er pen, mens en annen synes hun ikke er noe pen i det hele tatt. Det har vi jo sett eksempler på i denne tråden.

Jeg har hørt at symmetri i ansiktet oppfattes som pent

Tar du gjennomsnittet av alle ansikt du har sett, så blir det symmetrisk. Det er derfor symmetriske ansikt er pene.. de er nærmest gjennomsnittet.

Har ikke så mye peiling på dette, så bare et program om det på tv.

Selvfølgelig er det subjektivt hva som er pent også. Men fasit svaret vil være den som er gjennomsnittet av alle.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...