Gå til innhold

QuizIsland

Anbefalte innlegg

Fantasy Premier League 2020/2021 sesongen starter 12 September, så tenkte å lage ein tråd så folk kan poste tips, lag, spillere, ligakoder og lignende. ( Om du vil joine min liga, så bruk denne koden: u3d4bc )

Denne sesongen er det ein god del endringer fra forje sesong, blant annet at deadline er flytter fra 60 til 90 minutter før kampstart. Dette grunna at det blir da mye vanskligere å få tips om lagoppstilling før deadline. Som for eks. siste gameweek forje sesong, så var alle som er over gjennomsnittet interessert i fpl klar over at Salah og Trent var benket, grunnet at denne infoen ble lekket på twitter 10 minutter før deadline

Dette blir mye vanskligere denne sesongen grunnet at dette nå må bli lekket 90 minutter før kampene starter, noe som er mye mindre sannsynlig enn 60 minutter før.

Flere spillere har også fått endret posisjoner på banen, som Aubameyang på Arsenal er flyttet fra spiss til midtbane, og gått opp til 12 millioner i pris. Han er dyrere enn forje sesong, men vil få meir poeng per mål på midtbanen enn som spiss. Dette gjelder også Greenwood på United, som startet på 4.5 Millioner forje sesong, men starter nå på 7.5 Millioner. Etter min mening så er Greenwood absolutt verdt 7.5 Millioner så lenge Sancho ikkje kommer til United og tar plassen.

Her er noen andre spillere som kan vere verdt å satse på som en slags differanse :

disk.png.a90e66147688e018d9fdde7afb169deb.png

Ziyech er allerede eigd av 20% før kamprogrammet er komt ut, så han er ikkje akkurat enn differanse, men en spiller som muligens kan vere eit veldig bra kjøp til 8 Millioner. Om Werner også slår til i Chelsea, kan dette vere eit radarpar på ditt fantasy lag.

Hernandez spillte 36 kamper for Leeds forje sesong og fikk med seg 9 mål og 9 assist. Om du tørr å ta sjangsen på enn nyopprykket spiller til 6 millioner, så ville eg gått for Hernandez.

Pereira er også en nyopprykket spiller til 6 Millioner, som kan vere verdt å satse på, med sine 8 mål og hele 16 assist forje sesong. Om West Bromwich signerer enn spiss som holder nivået i Premier League, så tror eg at Pereira kan vere verdt å satse på.

Har dere spillere dere har tro på eller lag dere vil ha tilbakemeldinger på? Strategier, tips og triks eller hva det nå enn måtte vere, spytt ut!

Ellers er det bare å joine ligaen min her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • Uderzo låste denne emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...