Psykake Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Når denne reklamen dukker opp mellom to innlegg i en forumtråd er det "meg" eller "dere"? 3 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Psykake skrev (57 minutter siden): Når denne reklamen dukker opp mellom to innlegg i en forumtråd er det "meg" eller "dere"? Hei, og takk for at du sier i fra. Problemet ligger hos Google Ads, hvor slikt tidsvis kan dukke opp. Vi ser på det! Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 @Øystein Her er flere bilder av infoen jeg fikk opp på samme annonse, men på en annen side. Har meldt det inn til NRK. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Jeg har nå stengt for annonsen. Si gjerne fra hvis dere ser den eller andre igjen. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 GoogleAds kommer høyst sannsynlig til å serverer masse annonser dere ikke ønsker og også en del dere vil blokkere. Vær oppmerksom på at Google reagerer hvis blokkeringslista blir lang. Been there, done that. Lenke til kommentar
Merko Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Øystein skrev (På 19.8.2020 den 20.14): Jeg har nå stengt for annonsen. Si gjerne fra hvis dere ser den eller andre igjen. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Det var da voldsomt til formuetips fra Hivju. Fikset, og takk for beskjed @Merko Lenke til kommentar
L/\R~ Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 (endret) Idag igjen.. Uten NRK da, så vet ikke om den skal bort. Endret 27. august 2020 av L/\R~ Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Apropos, dukket f. meg opp en Hivju-reklame over denne tråden? - Virker ikke som at det hjelper å trykke på symbolet oppe i høyre hjørne (av reklamen) og angi at reklamen er ‘Upassende’ heller; samme reklame (og link) dukker opp flere ganger :/ Jeg har begynt å rapportere reklamene på Google’s Report Phishing Page men hele Google Ads -systemet virker råttent. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-404071 Skrevet 27. august 2020 Del Skrevet 27. august 2020 Takk igjen for tips! Vi jobber med å bytte annonsesystem, og inntil videre så stenger/blokkerer vi fortløpende. Det er bare å tagge meg: @Øystein, slik at jeg blir varslet raskt. Lenke til kommentar
Psykake Skrevet 27. august 2020 Forfatter Del Skrevet 27. august 2020 Det blir snart ikke forummedlemmer igjen fordi alle er blitt styrtrike og er altfor opptatt med å gjøre ting rike folk gjør 1 Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 (endret) Fjernet post da det ikke er korrekt sted å melde fra. Endret 29. august 2020 av Bjoolz Lenke til kommentar
Merko Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Gamer.no (TUMedia) er ikke lenger en del av Diskusjon.no etter at VG kjøpte opp, så er nok lite man kan få gjort der, annet enn at du tar kontakt med de direkte. Lenke til kommentar
Bjoolz Skrevet 29. august 2020 Del Skrevet 29. august 2020 Da beklager jeg, gjennom forumet ble dette merket som tilbakemelding til Gamer.no. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 30. august 2020 Del Skrevet 30. august 2020 (endret) Bjoolz skrev (18 timer siden): Da beklager jeg, gjennom forumet ble dette merket som tilbakemelding til Gamer.no. Heisann Bjoolz. Vil bare si fra at jeg har sendt mailen din videre til annonseansvarlig hos oss. Vi prøver å luke ut disse så raskt som mulig vi også, og setter veldig pris på at du sier ifra. Tusen takk. Jeg svipper innom dette underforumet i ny og ne, men det er ikke den beste måten å nå oss på, nei. Vi har fremdels et samarbeid med Diskusjon.no, som står for kommentarfeltet hos oss i Gamer.no. Endret 30. august 2020 av Arodem 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå