mago Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) The developers of Halo have published an article about NVIDIA's Halo PC Championship hosted at the CPL's Pentium 4 Winter 2003 Championship. http://www.bungie.net/perlbin/blam.pl?file...9C-6DA95AB1E9D0 Pentium championship. no AMD allowed bli rik av å spille HALO, må nok trene en del ja Er det noen fra Norge som har deltatt på slike evenemang ? Endret 2. januar 2004 av mago Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 evenemang? Ehm, vi har norske spillere som konkurerer proffesjonelt, mest kjent er nok SK.Dominator aka Domi-the-Feared, som nettopp var i Korea, og en oppløst Cs klan kalt EoL, som presterte mesterstykket å slå sk.swe 6/7 ganger... Når det kommer til Norske Halo Spillere, vet jeg lite... Lenke til kommentar
fenris1911 Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Det suger at folk tjener pengar på å spela eit simpelt gammalt møkkaspel som CS. Det skulle vore kriminelt. Lenke til kommentar
Hero Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 CS er kanskje det morsomste spillet. Det er ingen andre spill som er like morsomme som cs online. Det finnes en del Norsk spillere som spiller for utenlandske klaner sånn som Element(SK), NoA(Knox, bsl og Naikon) osv. Men det finnes ikke noen Norske klaner i cs som kan måle seg med de gode klanene. Lenke til kommentar
Onkel Kompost Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 CS er kanskje det morsomste spillet. Det er ingen andre spill som er like morsomme som cs online. Jeg tror kanskje min smak er helt rævva. Jeg avskyr det spillet. Kjedelig og irriterende, og av en eller annen merkelig grunn så er de jeg har spilt mot sånn typiske klisje-CS-gamere (N00b, LOL, OMFG, STFU og andre vakre forkortninger blir brukt mye for å si det slik). Ok, så må jeg innrømme at jeg som regel blir banket sønder og sammen av disse folkene men men. Lenke til kommentar
notarget Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 CS er kanskje det morsomste spillet. Det er ingen andre spill som er like morsomme som cs online. Jeg tror kanskje min smak er helt rævva. Jeg avskyr det spillet. Kjedelig og irriterende, og av en eller annen merkelig grunn så er de jeg har spilt mot sånn typiske klisje-CS-gamere (N00b, LOL, OMFG, STFU og andre vakre forkortninger blir brukt mye for å si det slik). Ok, så må jeg innrømme at jeg som regel blir banket sønder og sammen av disse folkene men men. Sant så sant.. CS Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 CS er jo fett..... :no: :yes: Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Cs er et fantastisk spill når det kommer til konkuranse, siden det er et av de få spillene som har et fint opplegg, greie regler, god balanse, mange former for taktikk++ Lenke til kommentar
Skyttt Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 CS har jo blitt spilt på hvert eneste LAN de siste ørten åra. Gameplayet og alt det der er helt ålreit. Jeg ble bare så SINNSJUKT lei etter de første tre åra... Er ufattelig mange spill som er minst like gode. Noen som for eksempel har prøve SoF2 på den derre Barn-banen? Sinnsjukt moro! Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 SoF2 er kult, men CS er bedre... Lenke til kommentar
Sheel Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 det med at AMD ikke er tillat er , hadde konkurransen bare vært på X-Box kunne jeg banka møkka ut av alle Hadde vært moro uannsett, jaja *Blood Gulch * Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 kunne jeg banka møkka ut av alle Hvorfor tror du det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå