jrz Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 (endret) Vet ikke om dette er helt rett plass, men prøver. Noen som har erfaringer med Creative Rhomba 256MB?? Fikk lyst på en slik en Det er en mp3spiller, og her er link.. http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...47&GrpID=1&s=pl Endret 2. januar 2004 av zyrtech_ Lenke til kommentar
CB87-Bergen Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Jeg har en venn som har denne i 128mb versjonen. Det er ikke det beste på markedet, men god lyd/bass i forhold til pris. Hvis du ikke er en skikkelig musikkkjenner vil du bli kjempefornøyd Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 2. januar 2004 Del Skrevet 2. januar 2004 Mp3 spiller \2003 best Dinside tester mp3 spillere og der har dei ein test av den som er framme her..... viss eg ikkje tar feil Lenke til kommentar
sdn Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Har den i 128mb versjonen. Kan ikke si jeg er 100% fornøyd, dette først og fremst for den korte batterilevetiden. Ellers er den liten, god lyd (den har equalizer) mic for opptak av lyd og radio. Bytta ut de medfølgende hodetelefonene med koss, ikke noe å si på lydkvaliteten nå nei. Skulle tro det oppladbare innebygde batteriet skulle ha lengre levetid enn 4-5 timer (128mb er jo også litt i det minste laget.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9 Skrevet 3. januar 2004 Del Skrevet 3. januar 2004 Jeg har Rhomba i 256 MB versjon. God spiller.. pluss at det innebygde batteriet har 14 timer "levetid" før det må opplades Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå