Gå til innhold

Noen gutter som spiller The Sims her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det var da voldsomt til negativitet... Jeg for min del kjøpte spillet når det var nytt (fikk det 150 kr billigere enn utsalgspris fordi min lokale bonus-butikk hadde mistet esken og manualen) og spilte det litt. Gikk inn på nettet og lastet ned en del nye skins (mye nagler og lær der for å si det slik. Darkside of the sims er en fin side) for folkene, nude-patch (for det at jeg ikke liker mosaikk.. I et par uker spilte jeg det hver dag før jeg skulle på nattevakt på min lokale esso. Jeg hadde et lesbisk par (jeg hørte at det var mulig å lage et sånt et og måtte naturligvis teste) og en del mer eller mindre sinnsyke familier. Etterhvert så dukket det opp andre spill som jeg spilte, og når jeg ville spille (blant dem Championship Manager 3 ror jeg) The sims igjen så var CDen forsvunnet og siden har jeg ikke spilt det. Men jeg synes det var god underholdning jeg. Kanskje jeg bare er litt VEL feminin?

Broren min hadde en gubbe på spillet som var ideal-sim'en. Han het Poi Poiu (ta en kikk på hvor disse bokstavene er på tastaturet, også får du en ide om hvor bra fantasi han har).

Så hadde jeg et heteropar nedover veien. Mannen i paret fikk jeg til å bli venn med Poi. Så, bare for moro skyld, så ba jeg han om å fri til Poi. Og Poi sa ja! Så da flyttet Poi inn i huset til paret mitt, og ble en lykelig trekant til sine dagers ende.

 

Men huset Poi hadde, hadde broren min brukt så mye tid på at hver gang jeg spilte Sims etter det fikk jeg kjeft.

Lenke til kommentar
Sims er det dårligste som noen gang er laget en står skam fysj

Okey, nå må vi prøve å tenke litt etter og ikke bare komme med useriøse meldinger. Det finnes mange spill. Jæævlig mange spill! Og å si at The Sims er det DÅRLIGSTE av dem alle blir for dumt. Personlig liker jeg ikke Warcraft 3. Jeg har rett og slett ingen interesse for det. Det betyr likevel ikke at Warcraft 3 er dårlig, eller et møkkaspill. Warcraft 3 er tvert imot et godt spill, men de som ikke interesserer seg for det vil heller ikke ha noe glede av det.

 

The Sims kom ut vinteren 2000, og til å være fire år gammelt er det faktisk meget godt, også når det gjelder grafikk. Selvsagt har The Sims endel feil, men det har nesten alle spill. Jeg har spilt det helt fra starten og har endel av tilleggspakkene. Spiller det ikke lenger nå (venter på The Sims 2), og skjønner jo at de som kjøper spillet i dag blir skuffet. Ikke så rart kanskje, siden det er blitt såpass gammelt.

Men ingen forventer jo å falle av stolen av beundring når de kjøper et fire år gammelt budsjettspill til en hundrings eller to.

 

Ser at noen av dere sier dere spilte spillet i fem minutter osv. før dere gikk lei. Dere kunne like gjerne latt være å svare på denne tråden, for fem minutters spilling holder ikke for å kunne si hvorvidt et spill er bra eller ikke.

 

Jeg har mange timer med The Sims bak meg, og jeg har også gått lei i perioder, men det er faktisk et av de spillene jeg har spilt mest noen sinne.

 

Selvsagt forventer jeg ikke at folk ikke skal være subjektive når de vurderer om The Sims er bra eller ei. Jeg skjønner også godt at mange ikke liker The Sims. Men det er jo morsomt når folk legger litt mer arbeid bak innleggene sine, og kommer med noen begrunnelser, istedet for "The Sims er et drittspill" ol.

Lenke til kommentar
Hvordan er spillet? (jeg har lest review og sånn, men lurer om dere faktisk har prøvd spillet).

 

Er det gøy? Noe annet spill dere kan sammenligne med?

Noen gutter som kan si at de er hekta på det spillet?

som å leke med dukker, dama kjøpte alt, slukte hele dritten rått. Hun har sikkert 3-4 tilleggspakker.....fullstendig bortkastet. Så lærte jeg henne at det er noe som heter rally.....og siden har sims møkka støva ned til min store begeistring.

Lenke til kommentar
Broren min hadde en gubbe på spillet som var ideal-sim'en. Han het Poi Poiu (ta en kikk på hvor disse bokstavene er på tastaturet, også får du en ide om hvor bra fantasi han har).

Så hadde jeg et heteropar nedover veien. Mannen i paret fikk jeg til å bli venn med Poi. Så, bare for moro skyld, så ba jeg han om å fri til Poi. Og Poi sa ja! Så da flyttet Poi inn i huset til paret mitt, og ble en lykelig trekant til sine dagers ende.

 

Men huset Poi hadde, hadde broren min brukt så mye tid på at hver gang jeg spilte Sims etter det fikk jeg kjeft.

For en søtt, gripende og henrivende liten historie fra sim-virkeligheten. Herpet du saven til broren din da? :) Jaja. Som sagt, jeg synes det er et artig spill jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...