Gå til innhold

Noen gutter som spiller The Sims her?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både jeg og alle de 4 andre kameratene mine som har spilt det syntes alle det var kjekt første, kanskje andre og muligens tredje gangen. Men ingen av dem kan si at det var kjekt etter det.

 

Sims er *veldig* morsomt i begynnelsen og for min del iallefall litt utfordrende. Men du går så VANNVITTIGT fort lei! Selv med ekstrapakker så går jeg nå lei av spillet på under 30min. Jeg anbefaler det *ikke.* Ikke til noen som helst. Jeg skjønner ikke at noen kan gjøre det heller. Ja, det er morsomt i begynnelsen. Jeg likte det i en hel uke eller noe sånt første gang jeg spilte det. Men da begynner det å gå _meget_ raskt nedoverbakke for spillbarheten altså :D

Lenke til kommentar

Har spilt det jeg også.

 

Drit kjedelig

 

Blir stressa av å spille det. Hver dag må en prøve å rekke alt som gjør simsen happy så han gjør det bra på jobben. Fikk øverste stilling innen militæret, og da var jeg lei.

 

 

Det morrsomste var å bruke penge kode for så å lage det største å fineste huset med konge invetar. Jeg og en kammerat konkurerte om å lage finast hus på den metoden. Blei mange unyttige rom da. Fikk det når det var nytt, og har ikke spilt det siden da.

Lenke til kommentar

Det var da voldsomt til negativitet... Jeg for min del kjøpte spillet når det var nytt (fikk det 150 kr billigere enn utsalgspris fordi min lokale bonus-butikk hadde mistet esken og manualen) og spilte det litt. Gikk inn på nettet og lastet ned en del nye skins (mye nagler og lær der for å si det slik. Darkside of the sims er en fin side) for folkene, nude-patch (for det at jeg ikke liker mosaikk.. I et par uker spilte jeg det hver dag før jeg skulle på nattevakt på min lokale esso. Jeg hadde et lesbisk par (jeg hørte at det var mulig å lage et sånt et og måtte naturligvis teste) og en del mer eller mindre sinnsyke familier. Etterhvert så dukket det opp andre spill som jeg spilte, og når jeg ville spille (blant dem Championship Manager 3 ror jeg) The sims igjen så var CDen forsvunnet og siden har jeg ikke spilt det. Men jeg synes det var god underholdning jeg. Kanskje jeg bare er litt VEL feminin?

Lenke til kommentar

the sims er vår generasjons dukkehus. nothing more, nothing less.

 

alle guttene rundtomkring som kommer til å hyle og føle seg truffet og påstå at de "ikke leker med dukker!" : HVA ER FORSKJELLEN?

 

spilte sims i et minutt. så sletta jeg det. og om ikke gameplayet skulle være kjedelig nok, for å i hele tatt starte opp spillet så må du vente i evigheter mens spillet loader og spiller av GRUUUSOM musikk. folk får jo hetta før de i hele tatt starter!

Lenke til kommentar
Jeg tror The Sims er et av de mest spilte spillene jeg har spilt.Jeg synes det er litt underholdene og jeg kommer nok til å kjøpe 2'ern.

Synes også The Sims er veldig surrete. Er så amnge expansion pack at man har ikke orden.

Vil The Sims 2 bli akkurat samme som 1'ern bare at det ikke er expansion pack, men det er bare noen små forskjell, fler ting og slikt?

Eller blir nesten alt nytt, muligheter og slikt?

 

:wallbash:

Lenke til kommentar
the sims er vår generasjons dukkehus. nothing more, nothing less.

 

alle guttene rundtomkring som kommer til å hyle og føle seg truffet og påstå at de "ikke leker med dukker!" : HVA ER FORSKJELLEN?

 

spilte sims i et minutt. så sletta jeg det. og om ikke gameplayet skulle være kjedelig nok, for å i hele tatt starte opp spillet så må du vente i evigheter mens spillet loader og spiller av GRUUUSOM musikk. folk får jo hetta før de i hele tatt starter!

Jah det kan nok hende at det er vår tids dukkehus, men jeg har ikke tenkt hyle "jeg leker farsken ikke med dukket". For å si det enkelt, om the sims er et dukkehus, så leker jeg med det. Føler ikke at jeg må forsvare verken det ene eller andre av mine valg. Om folk velger å stille smpørsmålstegn med min mentale helse eller bare min seksualitet får være helt opp til dem.

 

JEg vil snarere si at hadde jeg vært en sånn fyr som hadde fått noia over at folk synes jeg virket tvilsom så tror jeg kanskje det at jeg hadde vært mer flau over dette enn å spille The Sims..

 

Jeg synes å minnes at musikken ikke var av den beste ja, men det er derfor man har stereoanlegg og CDer. Jeg kan dog ikke minnes at jeg synes det brukte lang tid å lade, men så var ikke maskinen min så voldsomt heftig på den tiden heller.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...