2N6YPIAT Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 ANNONSE: Den er Norges mest solgte dykksag, og nå går den endelig på batteri Lenke til kommentar
Xantippe Skrevet 20. august 2020 Del Skrevet 20. august 2020 46 mm med skinne. Og planken er standard 48 mm. Hvorfor i alle dager kunne ikke Bosch øke til 48 mm??? Lenke til kommentar
Fekillix Skrevet 22. august 2020 Del Skrevet 22. august 2020 Hva skal du med en dykksag når du arbeider med konstruksjonsvirke? Lenke til kommentar
1P4XZQB7 Skrevet 24. august 2020 Del Skrevet 24. august 2020 Fekillix skrev (På 22.8.2020 den 9.15): Hva skal du med en dykksag når du arbeider med konstruksjonsvirke? Man bruker det man har, og dette er nøyaktig samme problem jeg har med kapp- og gjærsaga på to-toms-fire (98mm.) Rett som det er har jeg behov for å fremstille rampe/kile ut av konstruksjonsvirke. Der konstruksjonsvirket så inngår i en (midlertidig) jig som så benyttes til å fremstille det egentlige produktet. En jobb for skinnesag, om ikke akkurat dykksag. Aldri anta du vet (best) hva andre foretar seg (med verktøyene.) Forresten - finnes der skinne å få kjøpt til denne saga som er lengre som standard 240cm platehøyde? Altså ikke skjøtet? [ Nekter tro at jeg kommenterer en reklame! ] 1 Lenke til kommentar
KjeRogJør Skrevet 6. november 2021 Del Skrevet 6. november 2021 Men det ser faktisk slik ut. En smart reklame er halve jobben... 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå