Svein-Erik Hole Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Digital hare skal hjelpe deg å løpe raskere Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Kun et verktøy for de som driver med konkurranseidrett? Kul teknologi. Lenke til kommentar
Kahuna Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Eller om du bare konkurrerer mot deg selv. Jeg brukte pulsklokke under trening for noen år siden og bet meg merke i at for min del lå grensen mellom aerob og anaerob trening rundt 150 pulsslag i minuttet. En virtuell hare kunne hjulpet meg å forbedre rekorder men det ligger helt klart potensiale i å måle mer enn puls. Hvorfor ikke måle oksygenmetning, eller kanskje melkesyrenivå, direkte under trening? Så kan du ha en virtuell trener på armen eller øret som forteller deg hva du må gjøre for å nå målene dine. Lenke til kommentar
Svein-Erik Hole Skrevet 18. august 2020 Forfatter Del Skrevet 18. august 2020 Dette er absolutt tiltenkt mosjonsmarkedet, Nettels. Ikke minst alle som liker å teste egne grenser i intervalltreninger eller i forkant av mosjonsløp. Blir spennende å se hvordan det ferdige produktet fungerer! Lenke til kommentar
Gunnar Mo Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Sikkert morsomt ved løping, men høres mildt sagt risikofylt ut på sykkel. Stor fare for at en del overivrige mosjonister mister oversikten over trafikk og føreforhold i et desperat forsøk på å holde følge med sine egne overambisiøse mål. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå