Arodem Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 – Du kun promotere Steam-versjonen og at den er tilgjengelig på Steam, sier Valve. Valve stopper utviklere fra å promotere andre plattformer på Steam Lenke til kommentar
pakjensen Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 Skulle bare mangle 1 Lenke til kommentar
Dberg Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 pakleiven skrev (37 minutter siden): Skulle bare mangle Nja. Regelen har et forståelig utgangspunkt. Den vil stoppe nyhetsfeeden til hvert spill fra å prate om kampanjer som spillet kan ha hos Ubisoft, Epic, EA, osv. Det er litt smålig, men greit for oss som kunder siden det sjelden er praktisk forskjell på hvem en kjøper spillet hos. Konkurrentene til Valve har også lagt opp til denne oppførselen selv ved å gå i strupen på de, så det blir som fortjent. Dessverre er regelen ordlagt slik at den også gjelder informasjon om tilgjengelighet på konsoller. Det er en bakdel for kunde og selger, siden ikke alle som oppdager et spill på PC kommer til å kjøpe det til PC. Lenke til kommentar
Helpless/Green Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Steam er bare crap! Når gir vel de bort noe gratis som faktisk er bra annet enn crappy gratis møkkaspill som World of Tanks og sånt piss!??!? Se på Epic! De har gitt oss GTA V, Civilization VI, Borderlands etc etc. Skulle likt å sett kjipe steam gjøre det! Lenke til kommentar
jant90 Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Du tror Epic gjør det for å være snille? Det er nok for å kjøpe deg, og utifra din kommentar så fungerer det. 8 Lenke til kommentar
Kjetil Hansen Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Lol, det er noe de gjør for å styrke plassen sin på markede siden Steam er så gigantisk store. De gjør det ikke for å være snill med deg... Lenke til kommentar
Maabren Skrevet 19. august 2020 Del Skrevet 19. august 2020 Som forventa. Det hardner til med meir konkurranse og da lønner det seg ikkje å drive reklame for andre gratis. For min egen del betyr det nada, når eg finner eit spill eg vurderer å kjøpe blir det sjekka ut kva platformer eg kan få det til uannsett. Og for spill på pc er det enten gog eller steam som gjelder. Støtter og opp om di som selger spill via egen heimeside, men få av di sånn generellt sett. Lenke til kommentar
nonplusultra Skrevet 25. august 2020 Del Skrevet 25. august 2020 Steam er crap fordi de ikke gir bort like mye gratis spill? Merkelig holdning. Lenke til kommentar
Randalf the Black Skrevet 29. april 2021 Del Skrevet 29. april 2021 On 8/19/2020 at 5:19 AM, Helpless/Green said: Steam er bare crap! Når gir vel de bort noe gratis som faktisk er bra annet enn crappy gratis møkkaspill som World of Tanks og sånt piss!??!? Se på Epic! De har gitt oss GTA V, Civilization VI, Borderlands etc etc. Skulle likt å sett kjipe steam gjøre det! Når noe er gratis er du produktet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå