Anzure Skrevet 18. august 2020 Del Skrevet 18. august 2020 (endret) Jeg er har jobbe med brukerstøtte i noen år, men har på fritiden drevet en god del med Java programmering. Kan trygt si jeg valgte feil utdanningsløp da jeg tok fagbrev istedet. Dessverre er det ikke aktuelt å ta en bachelorgrad nå. Drevet mest med Java og Spring Boot, men har prøvd de fleste andre programmeringsspråk. Jeg burde klare å sertifisere meg i Java. Hvilken sertifisering innen Java er mest anerkjent? Noen tips her? Endret 6. oktober 2020 av waremanu Lenke til kommentar
nirolo Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Så vidt jeg vet er ikke sertifiseringer noe som er etterspurt for javautviklere. Jeg husker det var noen ytterst få som hadde krav om slikt da jeg begynte å jobbe med java i 2005, men har ikke sett eller hørt noe om det siden. Lenke til kommentar
Rajak Skrevet 23. august 2020 Del Skrevet 23. august 2020 Beste er å ha en del prosjekter som man kan vise til, spesielt hvis man ikke har utdanning i IT. Jeg fikk jobb som utvikler selv om jeg var en nyutdannet barnehagelærer ved å ha mange prosjekter på GitHub å vise til. Lenke til kommentar
Anzure Skrevet 19. september 2020 Forfatter Del Skrevet 19. september 2020 Bestemte meg for å gå for en Java sertifisering, for å kunne ha noe å vise til - og for selvtilliten. Jeg forsøkte faktisk å ta Java sertifisering, men jeg strøk eksamen. Hadde øvd for den eksamenen, men tydeligvis ikke godt nok. Mye vanskelig i den eksamenen, så man må virkelig kunne Java fullstendig. Skal øve hardt fremover og prøve på nytt. ? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 23. september 2020 Del Skrevet 23. september 2020 waremanu skrev (På 19.9.2020 den 13.44): Bestemte meg for å gå for en Java sertifisering, for å kunne ha noe å vise til - og for selvtilliten. Jeg forsøkte faktisk å ta Java sertifisering, men jeg strøk eksamen. Hadde øvd for den eksamenen, men tydeligvis ikke godt nok. Mye vanskelig i den eksamenen, så man må virkelig kunne Java fullstendig. Skal øve hardt fremover og prøve på nytt. ? Java sertifisering er vanskelig. Selvom de som har arbeidet med det en stund vil slite, og det er faktisk ment som en bekreftelse på at du kan det veldig godt! 1 Lenke til kommentar
koans Skrevet 10. oktober 2020 Del Skrevet 10. oktober 2020 On 9/19/2020 at 1:44 PM, waremanu said: Bestemte meg for å gå for en Java sertifisering, for å kunne ha noe å vise til - og for selvtilliten. Jeg forsøkte faktisk å ta Java sertifisering, men jeg strøk eksamen. Hadde øvd for den eksamenen, men tydeligvis ikke godt nok. Mye vanskelig i den eksamenen, så man må virkelig kunne Java fullstendig. Skal øve hardt fremover og prøve på nytt. ? Var det Java SE Programmer II exam (1Z0-809)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå